news-background
news-background

«ریچارد ای. گرنت» به سریال Loki دیزنی+ پیوست

«ریچارد ای. گرنت» به سریال ابرقهرمانی «لوکی» (دانلود سریال Loki با لینک مستقیم) استودیوی مارول برای شبکه‌ی دیزنی+ ملحق شد. نقش او در سریال مشخص نیست و مارول در این باره تاکنون توضیحی ارائه نکرده است.

در این سریال قرار است «تام هیدلستون» برای ایفای نقش «لوکی» بازگردد و ماجراهای او را پس از گریختن با «تسرکت» در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) دنبال کند. این سریال مستقیماً به فیلم «دکتر استرنج و عوامل موازی جنون» (Doctor Strange and the Multiverse of Madness) پیوند می‌خورد که در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

علاوه بر هیدلستون، «اوون ویلسون»، «گوگو ام‌باتا-را» و «سوفیا دی مارتینو» هم به افای نقش می‌پردازند. «لوکی» یکی از هفت سریال لایو-اکشنی است که استودیوی مارول برای دیزنی+ تولید می‌کند. اولین‌ آن‌ها «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon and the Winter Soldier) خواهد بود که «آنتونی مکی» و «سباستین استن» برای بازی در نقش‌های خود در «دنیای سینمایی مارول» را بازمی‌گرداند. این سریال قرار است در ماه آگست پخش شود اما فیلمبرداری آن به تازگی به علت شیوع کروناویروس متوقف شده است.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در سریال «واندا‌ویژن» (WandaVision) «پل بتنی» و «الیزابت اولسن» نقش‌های قبلی خود در فیلم‌های مارول را تکرار می‌کنند. «شاهین‌چشم» (Hawkeye) با بازی «جرمی رنر» هم قرار است پاییز سال ۲۰۲۱ (پاییز ۱۴۰۰) روی ایر برود. علاوه بر این، مارول تولید سریال انیمیشن «چه می‌شود اگر...» (What if…) و سریال‌های لایو-اکشن «خانم مارول» (Ms. Marvel)، «شوالیه‌ی ماه» (Moon Knight) و «هالک-دخت» (She-Hulk) را هم تأیید کرده اما تاریخ پخشی برای‌شان در نظر نگرفته است.

چهارشنبه‌ی گذشته «باب ایگر» تأیید کرد که سریال «لوکی» اوایل سال ۲۰۲۱ پخش می‌شود. مارول تابستان ۲۰۱۹ در نمایشگاه کامیک-کان وعده داده بود که سریال در بهار سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. اما اظهارات ایگر ممکن است به این معنا باشد که سریال شاید پیش از بهار روی ایر برود.

تصاور پشت صحنه از «سوفیا دی مارتینی» نشان می‌دهند که او یا در نقش «لیدی لوکی» یا «اینچنترس» بازی می‌کند. شایعه‌ی ملاقات شخصیت «لوکی» با «کنگ فاتح» (Kang the Conqueror) که به اعتقاد بسیاری از هواداران مارول یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های شرور «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود، به تازگی شنیده شده است.

مارول و دیزنی به زودی «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) را در تاریخ ۱ می (۱۲ اردیبهشت ماه) روی پرده خواهند برد، اما در صورتی که کروناویروس به گسترش خود ادامه دهد و سالن‌های سینمای آمریکا را تعطیل کند، در برنامه‌های استودیوها اختلال ایجاد می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید