news-background
news-background

دروغ سیزده Rick and Morty: پخش نسخه کودکانه سریال از Adult Swim Jr

سریال انیمیشن «ریک و مورتی» (Rick and Morty) امسال هم همزمان با فرارسیدن اول آوریل هواداران را دست انداختند. سازندگان این مجموعه‌ی بزرگسالانه سابقه‌ای دراز در شوخی با بینندگان در این ایام از سال دارند. شبکه‌ی Adult Swim امسال به شوخی اعلام کرد که نام خود را به Adult Swim Junior تغییر داده و سریال «ریک و مورتی» را به «ریک و مورتی کودکان» (Rick and Morty Babies) تبدیل کرده. این شبکه اپیزود جدیدی روی ایر نبرد و قسمت چهارم از فصل دوم (Total Rickall) را پخش کرد، اما تمامی شخصیت‌ها به کودک تبدیل شدند.

سازندگان «ریک و مورتی» چند سال قبل فصل سوم را در تاریخ اول آوریل پخش کردند بی‌آنکه پیش از آن اعلام کرده باشند. سال بعد «ریک و مورتی» به جای پخش اپیزود اول فصل چهارم، دوباره هواداران را دست انداخت و ویدیوی کوتاهی با حضور ستارگان پخش کرد. در این اپیزود ویژه که کمتر از ۱۵ دقیقه بود، با مضامین مسئله‌دار «ریک و مورتی» و انتظارات هواداران از سریال در مناسبت‌ها شوخی شد.

شبکه‌ی Adult Swim این هفته با رونمایی از تریلر جدید «ریک و مورتی» اعلام کردند که فصل پنجم سریال ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ۲۰:۱۳

کجا میشه دید ؟

نمایش اسپویل
۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ۲۱:۰۴

دقیقا کجا میشه دید؟

نمایش اسپویل