news-background
news-background

تاریخ پخش فصل پنجم Rick and Morty با انتشار تریلر مشخص شد

سریال کمدی محبوب شبکه‌ی Adult Swim به‌زودی برای فصل پنجم بازمی‌گردد.

 

شبکه‌ی Adult Swim اعلام کرد که فصل پنجم سریال انیمیشن و کمدی «ریک و مورتی» (Rick and Morty) ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد شد. این شبکه از تریلر جدید این فصل نیز رونمایی کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«ریک و مورتی» ماجراجویی‌های یک دانشمند نابغه و نوه‌ی او در سراسر عالم هستی را روایت می‌کند. «ریک سانچز» در کنار خانواده‌ی دخترش بث روزگار می‌گذراند و دائماً این دختر، نوه‌هایش سامر و مورتی را به سفرهای کهکشانی خود می‌برد. «جاستین رویلند»، «سارا چالک»، «کریس پارنل» و «اسپنسر گرامر» صداپیشگان نقش‌های کلیدی سریال بوده‌اند. این سریال توسط «دن هارمن» و رویلند خلق شده است.

فصل چهارم «ریک و مورتی» در ماه می سال ۲۰۲۰ به پایان رسید. هارمن در ماه اکتبر گذشته پاندمی ویروس کرونا تأثیری بر روی تولید فصل پنجم نداشته است: «ما بهتر از هر زمان دیگری طبق برنامه پیش می‌رویم. وقتی فضای اداری در کار نباشد بر روی کل پروسه تمرکز بیشتری دارید. همه باید از راه دور در مدیریت این کندو مشارکت کنند بنابراین عسل بیشتری فراهم می‌شود. جواب داده است.»

هارمن در مورد یکی از اپیزودهای آینده می‌گوید: «در فصل پنجم اپیزودی وجود دارد که مورتی با یک شخصیت زن که جسیکا نیست رابطه برقرار می‌کند. داستان کوچک اما فوق‌العاده‌ای است که دوست و همکار بسیار بسیار قدیمی من «راب شراب» به نگارش درآورده...»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ۲۲:۰۶

oh my fucking God... fucking Sanchez is back

نمایش اسپویل
۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ۱۹:۴۹

جااان?

نمایش اسپویل