news-background
news-background

خداحافظی «دنیل دی-لوئیس» با دنیای بازیگری

«دنیل دی-لوئیس» برنده سه جایزه اسکار از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. امروز بازیگری که همیشه بین فیلم‌هایش فاصله‌های طولانی می‌انداخت و نقش‌هایش را با دقت تمام انتخاب می‌کرد، تصمیم گرفته برای همیشه با سینما وداع کند. «دنیل دی-لوئیس» این خبر را با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده تا جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند:

 

«دنیل دی لوئیس دیگر به عنوان هنرپیشه فعالیتی نخواهد کرد. او از همکاران و مخاطبین خود در طول سالیان دراز بینهایت سپاسگزاری می‌کند. این یک تصمیم شخصی است و بازیگر و نمایندگانش پیرامون این مسئله توضیحات دیگری ارائه نخواهند کرد.»

 

آخرین فیلم دی-لوئیس درام «Phantom Thread» به کارگردانی «پل توماس اندرسون» خواهد بود که در تاریخ 25 دسامبر روی پرده می‌رود. زمان اعلام این خبر مطمئناً بی حکمت نیست و احتمالاً گویای این مسئله است که دی-لوئیس که رابطه‌ی خوبی با مصاحبه و کنفرانس خبری ندارد، هنگام انجام مصاحبه برای فیلم تازه‌ی خود اصلاً دوست ندارد با تک تک خبرنگاران در مورد تصمیم بازنشستگی خود بحث کند. پاسخ این پرسش که آیا سر صحنه‌ی فیلم جدیدش اتفاقی افتاده یا بازیگر 60 ساله فقط می‌خواهد زندگی ساده‌تری برای خود برگزیند را زمان به ما خواهد گفت.

خداحافظی دی-لوئیس که بدون تردید یکی از اساتید مسلم بازیگری است، قطعاً در سینما حس خواهد شد. اما با سه اسکاری که برای فیلم‌های «پای چپ من»، «خون به پا می‌شود»، و «لینکلن» به خانه برده، شاید از نگاه او قله‌ی دیگری برای فتح باقی نمانده باشد. این هنرمند محبوب با موفق‌ترین فیلمسازان مؤلف مدیوم سینما همکاری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید