news-background
news-background

«جیدا پینکت اسمیت» و «جسیکا هنویک» به Matrix 4 می‌پیوندند

«جسیکا هنویک» ستاره‌ی سریال «مشت‌ آهنین» (Iron Fist) مارول و نت‌فلیکس در حال مذاکره با استودیوی برادران وارنر است تا به قسمت چهارم «ماتریکس» (Matrix 4) اضافه شود. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند هنویک عملکرد بسیار خوبی در تست‌های بازیگری داشته است. پیش از این شنیده می‌شد که «لانا واچوفسکی» کارگردان فیلم به دنبال شخصیت «نئو»ی زنانه است. هنویک به «کیانو ریوز» و «کری-آن ماس» می‌پیوندند که بازگشت‌شان به صورت رسمی به تأیید رسیده است.

سه‌شنبه گذشته گزارش شد که «نیل پاتریک هریس» ستاره‌ی سریال «آشنایی با مادر» به پروژه ملحق شده و در روزهای پیش‌تر هم اعلام شد که «جیدا پینکت اسمیت»، در حال مذاکره با استودیو است تا نقش قبلی خود را تکرار کند. علاوه بر این گفته می‌شود که «یحیی عبدالمتین دوم» بازیگر فیلم «آکوامن» نقش مورفیوس جوان را ایفا خواهد کرد.

واچوفسکی فیلمنامه‌ی «ماتریکس ۴» را با همکاری «الکساندر هیمن» و «دیوید میچل» به نگارش درآورده است. «گرنت هیل» نیز که یکی از تهیه‌کنندگان «ماتریکس: بارگذاری مجدد» و «انقلاب‌های ماتریکس» بود به عنوان تهیه‌کننده بازگشته است. سه‌گانه‌ی «ماتریکس» بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

هنویک در انیمیشن «خدایان و قهرمانان» (Gods & Heroes) به جای شخصیت «الکسیا» صداپیشگی می‌کند و در «مشت آهنین» و اسپین‌آف «مدافعان» (The Defenders) نقش «کالین وینگ» را بازی کرده است. او در «بازی تاج‌وتخت» شبکه‌ی HBO نیز نقش «نیمریا سند» را ایفا کرد. آثار سینمایی او نیز شامل «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»، «مشکلات هیولایی» (Monster Problems) پارامونت، «گودزیلا در برابر کونگ» (Godzilla vs. Kong) برادران وارنر، «روی سنگ‌ها» (On the Rocks) به کارگردانی «سوفیا کوپولا»، و «زیر آب» (Underwater) فاکس قرن بیستم با بازی «کریستن استوارت» می‌شود.

پینکت اسمیت در قسمت دوم و سوم «ماتریکس» نقش «نایوبی» فرمانده‌ی سفینه‌ی لوگوس را بازی کرد. او یکی از شورشیان علیه ماشین‌ها نیز بود. فروش جهانی فیلم‌های پینکت اسمیت تا به امروز به ۴.۵ میلیارد دلار می‌رسد و شامل چندگانه‌ی «ماداگاسکار»، «وثیقه» (Collateral)، «سفر دختران» (Girls Trip)، و «مامان‌های بد» (Bad Moms) می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید