news-background
news-background

«نیل پاتریک هریس» به Matrix 4 پیوست

«نیل پاتریک هریس» در حال مذاکره با استودیوی برادران وارنر است تا به قسمت چهارم فیلم «ماتریکس» (The Matrix 4) ملحق شود. ورایتی می‌نویسد هریس در یکی از نقش‌های اصلی چندگانه‌ی علمی تخیلی در مقابل «کیانو ریوز»، «کری-آن ماس» ظاهر می‌شود. پیش از این گزارش شده بود که «یحیی عبدالمتین دوم» بازیگر فیلم «آکوامن» هم به قسمت چهارم فیلم می‌پیوندد. «لانا واچوفسکی» که به همراه «لیلی واچوفسکی» چندگانه‌ی «ماتریکس» را خلق کرد نویسنده و کارگردان «ماتریکس ۴» خواهد بود. واچوفسکی نگارش فیلمنامه را با همکاری «الکساندر هرمن» و «دیوید میچل» انجام می‌دهد.

تاکنون از داستان دنباله اطلاعاتی منتشر نشده است. چندگانه داستان انسان‌هایی را روایت کرد که درون یک دنیای شبیه‌سازی شده‌ی کامپیوتری زندگی می‌کنند و تحت کنترل ماشین‌های پیشرفته‌اند. در قسمت اول فیلم، ریوز نقش قهرمانی به نام «نئو» را بازی می‌کند که از دنیای شبیه‌سازی بیرون می‌آید و برای آزادی نژاد بشر تلاش می‌کند.

قسمت اول «ماتریکس» در سال ۱۹۹۹ و قسمت دوم «ماتریکس: بارگذاری مجدد» (The Matrix Reloaded) و سوم «انقلاب‌های ماتریکس» (The Matrix Revolutions) در سال ۲۰۰۳ عرضه شدند و بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروختند. «انقلاب‌های ماتریکس» اولین فیلم تاریخ بود که به صورت همزمان رأس یک ساعت در سراسر دنیا اکران شد.

دنباله‌ی «ماتریکس» اولین نقش بزرگ ستاره‌ی «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) برای استودیو‌های بزرگ است. هریس اخیراً در سریال «بدبیاری‌ها» (A Series of Unfortunate Events) نت‌فلیکس، فیلم «کوچک‌سازی» (Downsizing) به کارگردانی «الکساندر پین» و «دختر گمشده» (Gone Girl) ساخته‌ی «دیوید فینچر» ظاهر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۲

کمدین خوبیه با بقیه چیزاش کاری ندارم

نمایش اسپویل
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۲۲

فقط یه همجنسباز کم بود واسه این فیلم که اونم جور شد. فکر کنم هالیوود تو تولیداتش واسه همجنسبازا سهمیه گذاشته.

نمایش اسپویل
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۰۰

فکر نمیکنم تمایلات جنسی یک شخص ربطی به نقشی که میخواد بازی کنه داشته باشه.

نمایش اسپویل
۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۲۸

از بعد cloud atlas این دوتا برادر(خواهر) گیر دادن به ماجرای هم جنس بازی تو سوژه ها و فیلم هاشون. هر چند bound اولین فیلم با این مضمونشون بود. بهر حال حیف این همه استعداد که صرف موضوعاتی از این قبیل بشه!!!

نمایش اسپویل