news-background
news-background

«جانی دپ» به درخواست برادران وارنر از بازی در فیلم‌های Fantastic Beasts کناره‌گیری کرد

 

«جانی دپ» در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار به چندگانه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» پیوسته بود.

 

«جانی دپ» در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که از بازی در نقش «گریندل‌والد» در چندگانه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) کناره‌گیری می‌کند. او این هفته در پرونده‌ی شکایت از «امبر هرد» و نشریه‌ی «سان» شکست خورده بود. انتظار می‌رفت که دپ از سال آینده میلادی در قسمت جدید چندگانه دوباره این نقش را بازی کند. دپ می‌گوید استودیوی برادران وارنر از او درخواست کرده است که با نقش گریندل‌والد وداع کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «جانی دپ از چندگانه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» جدا خواهد شد. ما از جانی برای همکاری در این فیلم‌ها تا امروز قدردانی می‌کنیم. «جانوران شگفت‌انگیز ۳» در حال تولید است و بازیگر جدیدی برای نقش «گلرت گریندل‌والد» انتخاب می‌شود. این فیلم تابستان سال ۲۰۲۲ در سالن‌های سینمای سراسر دنیا اکران خواهد شد.»

دپ در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشته است:‌ «به دنبال رویدادهای اخیر، مایلم این اظهارات کوتاه را مطرح کنم. اولاً، مایلم از تمامی کسانی که حمایت و وفاداری خود را به من تقدیم کردند قدردانی کنم. از پیام‌های محبت‌آمیز و اظهار نگرانی شما، به ویژه در طول چند روز گذشته به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفتم و شرمنده شدم.»

دپ ادامه می‌دهد: «می‌خواهم به اطلاع شما برسانم که استودیوی برادران وارنر از من درخواست کرده تا از بازی در نقش گریندل‌والد در «جانوران شگفت‌انگیز» کناره‌گیری کنم و من با احترام این درخواست را پذیرفتم.»

دپ در پایان می‌گوید:‌ «در نهایت، می‌خواهم این را بگویم. حکم عجیب دادگاه بریتانیا در مبارزه من برای بازگویی حقیقت تغییری ایجاد نمی‌کند و من تأیید می‌کنم که به این حکم اعتراض خواهم کرد. تصمیم من قطعی است و قصد دارم ثابت کنم که اتهامات مطرح شده علیه من صحت نداشته‌اند. زند گی و بازیگری من با این لحظه در تاریخ تعریف نخواهد شد.»

دپ اولین بار در سال ۲۰۱۶ با «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» (دانلود فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them با لینک مستقیم) که اسپین‌آفی برای «هری پاتر» بود در این چندگانه حاضر شد. انتظار می‌رفت که او در قسمت سوم نیز که فیلمبرداری آن با تأخیر مواجه شده بود بازی کند. شخصیت گریندل‌والد مهم‌ترین آنتاگونیست داستان «جانوران شگفت‌انگیز» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۸:۴۴

سال ها قبل، از مارلون براندو به عنوان بازیگر محبوبش نام برده بود. از براندویی که پس از درخششی بی نظیر و حک شدن نامش به عنوان یک “بت” در تاریخ سینما، کم کم با حرص دستمزدهای بیشتر و از هم پاشیدن زندگی شخصی اش، همان قدر که بالا آمده بود، سقوط کرد. آن “بت” شکست و به آرامی محو شد. واقعا محو شد؟ کسی مثل کاپولا باید می بود تا به یاد همه بیاورد که “او” حضور دارد. حتی اگر از اول تا آخر فیلم اثری از “او” نبینند.و وقتی هم که ظاهر می شود، کل هیکلش در تاریکی باشد. “دیده” نشود. امروز کسی هست که نداند روح فیلم کاپولا از کجا آمده؟ که نداند “اینک آخرالزمان”، خودِ خودِ مارلون براندو است؟ حالا روح “جک اسپارو” و “ادوارد دست قیچی” را داریم که همانند محبوبش، زندگی شخصی از هم پاشیده ای دارد و زندگی حرفه ایش هم به پایان راه رسیده است. دارد محو می شود. واقعا محو می شود؟ نمی دانم. کسی مثل کاپولا باید باشد تا از روح او، یک “اینک آخرالزمان” بیرون بکشد. تا یاد همه بیندازد که “او” حضور دارد. حتی اگر در این روزگار، دیگرانی باشند که بیشتر از او “دیده” شوند. اما در سینمایی که شبیه هر چیزی هست و شبیه سینما نیست، کاپولا و “اینک آخرالزمان”ی برای جانی دپ وجود خواهد داشت؟

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۸:۴۳

سال ها قبل، از مارلون براندو به عنوان بازیگر محبوبش نام برده بود. از براندویی که پس از درخششی بی نظیر و حک شدن نامش به عنوان یک “بت” در تاریخ سینما، کم کم با حرص دستمزدهای بیشتر و از هم پاشیدن زندگی شخصی اش، همان قدر که بالا آمده بود، سقوط کرد. آن “بت” شکست و به آرامی محو شد. واقعا محو شد؟ کسی مثل کاپولا باید می بود تا به یاد همه بیاورد که “او” حضور دارد. حتی اگر از اول تا آخر فیلم اثری از “او” نبینند.و وقتی هم که ظاهر می شود، کل هیکلش در تاریکی باشد. “دیده” نشود. امروز کسی هست که نداند روح فیلم کاپولا از کجا آمده؟ که نداند “اینک آخرالزمان”، خودِ خودِ مارلون براندو است؟ حالا خالق “جک اسپارو” و “ادوارد دست قیچی” را داریم که همانند محبوبش، زندگی شخصی از هم پاشیده ای دارد و زندگی حرفه ایش هم به پایان راه خود نزدیک می شود. دارد محو می شود. واقعا محو می شود؟ نمی دانم. کسی مثل کاپولا باید باشد تا از روح او، یک “اینک آخرالزمان” بیرون بکشد. تا یاد همه بیندازد که “او” حضور دارد. حتی اگر در این روزگار، دیگرانی باشند که بیشتر از او “دیده” شوند. اما در سینمایی که شبیه هر چیزی هست و شبیه سینما نیست، کاپولا و “اینک آخرالزمان”ی برای جانی دپ وجود خواهد داشت؟

نمایش اسپویل
۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۲۹

چه میکنه امبر هرد توی دروازه گل گل گللللللل

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۵۶

هم وانر هم دیزنی خودشو زیر سوال برد با این کارش

نمایش اسپویل
۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۰۵:۴۷

تنها کسی که ازش حمایت کرد هلنا بونهام بود کاش حداقل یه چند تا از هنرپیشه ها ارش حمایت کرده بودن ولی سلبریتیای اونجا هم عین مال ما خفه میشن در برابر همه چی

نمایش اسپویل
بیشتر