news-background
news-background

«باب اودنکرک» کتاب خاطراتش را در سال ۲۰۲۲ منتشر می‌کند

«باب اودنکرک» ستاره سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) در حال نگارش کتاب خاطراتی برای «رندوم هوس» است. این کتاب به گفته انتشارات «پستی‌ها و بلندی‌های صنعت نمایش، وضعیت کالت او به عنوان یک کمدین، و بازسازی دوران بازیگری پس از پنجاه سالگی» را بررسی می‌کند.

کتاب اودنکرک «کمدی کمدی کمدی درام: یک مموار» (Comedy Comedy Comedy Drama: A Memoir) نام دارد و ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. رندوم هوس کتاب خاطرات ستاره «هیچ‌کس» (Nobody) و «برکینگ بد» (Breaking Bad) را «ممواری مضحک و دلگرم‌کننده» توصیف می‌کند.

امتیاز پخش این کتاب در آمریکای شمالی توسط «بن گرین‌برگ» خریداری شده است. رندوم هوس «کمدی کمدی کمدی درام» را در فرمت‌های گالینور و دیجیتال پخش خواهد کرد. نسخه صوتی کتاب نیز توسط اودنکرک روایت شده و همزمان از سوی پنگوئن رندوم هوس آدیو به بازار می‌آید.

اودنکرک دوران طنزپردازی خود را با نویسندگی برای «اجرای زنده شنبه شب»‌ (SNL) آغاز کرد. او در این کتاب جدید از نوشتن اسکچ‌هایی برای «کریس فرلی» نیز می‌گوید. دیگر آثار این بازیگر «شوی بن استیلر» (The Ben Stiller Show) و «مستر شو» (Mr. Show) بوده‌اند.

رندوم هوس در مورد کتاب اودنکرک اضافه می‌کند: «کمدی کمدی کمدی درام سفر پرپیچ‌وخم اودنکرک از کلوب‌های کمدی بی‌نام و نشان تا بازی در درام‌های معتبر را ترسیم می‌کند. این کتاب با تصاویری هرگز-دیده-نشده، شخصیت‌های ناب، داستان‌های به‌شدت خنده‌داری که همگی با نویسندگی و شوخ‌طبعی سورئالیستی ارائه شده، بدون تردید برای دنبال‌کنندگان قدیمی اودنکرک شوق‌انگیز است و او را به هواداران جدید آثار دراماتیک او به عنوان هنرمندی عمیق معرفی می‌کند.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید