news-background
news-background

«ایوانجلین لیلی»: ویروس کرونا یک فریب انتخاباتی است

تاکنون سلبریتی‌های زیادی به شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا واکنش نشان داده‌اند. از یک سو، گروهی از بازیگران از جمله «تام هنکس»، «ادریس البا»، «اولگا کوریلنکو» و «کریستفر هیویو» به این ویروس مبتلا شده‌اند و در مورد اینکه چرا باید این بیماری را جدی گرفت صحبت کرده‌اند. از سوی دیگر، سلبریتی‌هایی نظیر «اوانجلین لیلی» ستاره‌ی «مرد مورچه‌ای» (دانلود فیلم Ant-Man با لینک مستقیم) مارول وجود دارند که چندان نگران کرونا نیستند و توصیه‌ها را جدی نمی‌گیرند و می‌گویند خودشان را قرنطینه نخواهند کرد.

لیلی پنجشنبه شب در صفحه‌ی اینستاگرامش تصویری از چای صبحانه‌اش به اشتراک گذاشت و ادعاهایی در خصوص دولت ایالات متحده و «سازمان جهانی سلامت» مطرح کرد. لیلی می‌نویسد: «به تازگی بچه‌هایم از باشگاه ژیمناستیک آوردم. همگی دست‌های‌شان را شستند. می‌خندند و بازی می‌کنند.»

به نظر می‌رسد که این متن او که با هشتگ «تجارت همیشگی» همراه بود نوعی بی‌توجهی به توصیه‌های مقامات دولتی باشد. لیلی در پاسخ به کسانی که از متن او ابراز نگرانی کرده بودند تصریح می‌کند که فقط جسارت او از شهروندان عادی بیشتر است. او در پاسخ به یکی از هواداران می‌نویسد: «من دو بچه دارم. بعضی از مردم زندگی را به آزادی‌شان ترجیح می‌دهند بعضی آزادی را به زندگی. ما حق انتخاب داریم.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لیلی در واکنش به نظر یکی دیگر از کاربران می‌نویسد: «وضعیت کنونی ما بیش از حد به حکومت نظامی شبیه شده و همه‌ی آن به پای یک آنفلوانزای تنفسی نوشته شده. مرعوب‌کننده است... بیایید هوشیار باشیم. و مهربان. دقیق و رئوف – و چشم از رهبران‌مان برنداریم، و اطمینان حاصل کنیم که آن‌ها از این وضیعت برای ربودن آزادی و کسب قدرت بیشتر استفاده نمی‌کنند.»

در نهایت لیلی در پاسخ به کاربر دیگری ادعا می‌کند که شاید همه‌ی این اضطراب و پوشش رسانه‌ای تاکتیکی برای انتخابات آینده‌ی ریاست جمهوری آمریکا باشد: «با هر انتخابات «اتفاقی» روی می‌دهد.»

با این حال، اظهارات لیلی در شبکه‌های اجتماعی «احمقانه» نامیده شد زیرا به اعتقاد آن‌ها بارها ثابت شده که کووید-۱۹ باید جدی گرفته شود و لیلی با «تجارت همیشگی» خواندن این بیماری احتمالاً افراد بیشتری را به ویروس مبتلا می‌کند حتی اگر فرزندان خودش از گزند آن در امان باشند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ فروردین ۱۳۹۹ ۰۲:۴۷

business as usual به معنای تجارت همیشگی نیس! وقتی می‌گن mind your own business یعنی سرت به کار خودت باشه. این‌جا هم وقتی گفته business as usual یعنی مثل همیشه زندگی می‌کنه و شرایط خاصی رو توی زندگیش اعمال نکرده (همین که بچه‌ها رو برده واسه ورزش!)

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۲۳:۴۶

عزیزان به کراش من توهین نکنید ???

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۴۹

وقتی مغزت اندازه نخوده ولی خودت نمیدونی

نمایش اسپویل
۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۲۸

قبلا سعی داشتم فکرکنم که این بازیگرا ادم حسابین و این حرفا ولی بعد از اینکه یه مدت توییتاشون و نظرشون رو خوندم به این نتیجه رسیدن که یه درصد بالاییشون رسما احمقن نمونه هاش رو نمیگم ولی خداوکیلی فکر نمیکردم این دیگه انقدر احمق باشه

نمایش اسپویل