news-background
news-background

کروناویروس: «تام هنکس» و «ریتا ویلسون» از بیمارستان مرخص شدند؛ پیام ویدیویی «آرنولد شوارتزنگر» به هواداران

«تام هنکس» و همرسش «ریتا ویلسون» که در استرالیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند از بیمارستان مرخص شدند. «پیپل» گزارش می‌دهد که هنکس و ویلسون بیمارستان کوئینزلند را ترک کرده و اکنون در منزلی اجاره‌ شده در استرالیا ساکن شده‌اند. این دو پنج روز قبل اعلام کردند که به خاطر ابتلا به ویروس قرنطینه خواهند شد.

ویلسون سپس یک پلی‌لیست «اسپاتیفای» ویژه‌ی افرادی که در شرایط مشابه او قرار گرفته‌اند به اشتراک گذاشت و هنکس با ارسال یک توئیت بار دیگر به «فرد راجرز» مجری برنامه‌ی خردسالان ادای دین کرد و نوشت: «بیایید از خود و دیگر مراقبت کنیم.»

فیلمبرداری پروژه‌ی لورمن در گلد کوست استرالیا متوقف شده و کارگردان هم به قرنطینه رفته است. هنکس سال گذشته‌ی میلادی در فیلم «یک روز زیبا در محله» (دانلود فیلم  با لینک مستقیم) نقش راجرز را بازی کرده بود. این فیلم داستان رابطه‌ی این مجری با خبرنگاری را روایت می‌کند که باید با او مصاحبه‌ای انجام دهد. هنکس برای بازی در این نقش نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد، اما این جایزه در نهایت به «برد پیت» ستاره‌ی «روزی روزگاری در هالیوود» رسید.

برای دسترسی به آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«آرنولد شوارتزنگر» ستاره‌ی فیلم‌های «ترمیناتور» از هوادارانش خواست که در خانه‌های خود بمانند. فرماندار سابق کالیفرنیا با ارسال ویدیویی مضحک در توئیتر در کنار یک لاما و یک اسبچه به نام‌های «لولو» و «ویسکی» در حالی که به آن‌ها هویج می‌خوراند به راحتی موفق به جلب توجه شد. او در صفحه‌ی توئیترش نوشت: «تا حد ممکن در خانه بمانید. به کارشناسان گوش دهید، به نادان‌ها توجهی نکنید. با هم از این حادثه عبور می‌کنیم.»

شوارتزنگر می‌گوید: «آن‌هایی که ۶۵ سال یا بیشتر دارند و یا در برابر کویید-۱۹ آسیب‌پذیرند باید ماندن در خانه را تمرین کنند. بارها، کلوب‌های شبانه، و مشروب فروشی‌ها باید در کالیفرنیا بسته شوند. رستوران‌ها... از فعالیت‌های اجتماعی تا حد ممکن اجتناب کنید. همزمان سعی می‌کنیم برای اسکان افراد بی‌خانمان، هتل، موتل، و یا تریلرهایی مهیا کنیم تا از جامعه‌ی خود در برابر شیوع کرونا محافظت کرده باشیم.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۰۳

اون دو تا خرن؟ چپیه شبیه اسیه

نمایش اسپویل