news-background
news-background

اشتباه عجیب در تدوین فصل هشتم Game of Thrones: قهوه استارباکسی که روی میز جا ماند

تمامی صحنه‌های «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) توسط هواداران مرور می‌شود، به ویژه وقتی که تنها چند اپیزود تا پایان باقی مانده باشد. در حدود دقیقه‌ی هفدهم از اپیزود «آخرین استارک‌ها» که دوشنبه منتشر شد، به نظر می‌رسد که خطایی در تدوین به وجود آمده و یک لیوان قهوه که احتمالاً استارباکس باشد روی میز تالار وینترفل دیده می‌شود.

این اشکال در اوایل اپیزود و صحنه‌ای روی می‌دهد که «تورمند جاینتس‌بین» به افتخار «جان اسنو» می‌نوشد و پیروزی علیه «نایت کینگ» به کمک «آریا استارک» را جشن می‌گیرد. «دنریس تارگرین» نیز آنسوی میز در انزوای خود به سر می‌برد و تنها کسی است که از این ضیافت لذت نمی‌برد.

یکی از منابع نزدیک به سریال تأیید کرده است که این لیوان قهوه استارباکس نیست اما به هر حال این اشتباه در تدوین باعث شد این برند و نوشیدنی قرن بیست و یکمی به شکل رایگان در اپیزود چهارم از فصل پایانی سریال تبلیغ شود.

پس از آنکه اولین تصاویر توسط بینندگان تیزچشم به اشتراک گذاشته شد، هواداران به سرعت در موردش واکنش نشان دادند:

«می‌خواهید به من بگویید سازندگان دو سال برای ساختن این سریال وقت گذاشته‌اند اما نتوانستند یک قهوه‌ی استارباکس را در وینترفل تشخیص دهند؟!»

«این استارباکس نیست، برند قهوه‌ی «دایر کاپ» خود وینترفل است.»

«فیلمبردار سریال [مثل توضیحی که در مورد صحنه‌های تاریک داده بود می‌گوید]: من می‌دانم که از تعداد لیوان قهوه مناسبی استفاده شده زیرا من فیلمبرداری‌اش کرده‌ام.»

«قهوه‌ی استارباکس در تمامی سریال‌های تلویزیونی وجود دارد، بیخود مسئله را بزرگ نکنید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۰۴

اصن گیریم عوامل ندیدنفامیلیا کلارک چی اونم ندید؟،حالا وللش ولی می گم اگه این فوکوسی که مردم روی این قضیه دارن روی مسئله ای مثل فقر بود کلا الان جهان گل و بلبل می شد:)

نمایش اسپویل
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۲۲:۰۸

تایم دقیقش بین 16:33 تا 16:37

نمایش اسپویل