news-background
news-background

نت‌فلیکس فیلم The Lost Daughter «الیویا کولمن» را خریداری کرد

نت‌فلیکس امتیاز پخش «دختر گمشده» (The Lost Daughter) که اولین فیلم بلند «مگی جیلنهال» در مقام کارگردان است را خریداری کرد. «الیویا کولمن»، «جسی باکلی»، «داکوتا جانسون»،‌ «پیتر اسکاشگورد»، «اد هریس »، «الیور جکسون کوئن» و «پل مسکال» در این فیلم درام نقش‌آفرینی کرده‌اند. پیش‌تر گزارش شده بود که «دختر گمشده» در ماه سپتامبر برای اولین بار در جشنواره ونیز اکران خواهد شد.

این فیلم به تهیه‌کنندگی جیلنهال از رمانی به همین نام نوشته «النا فرانته» ایتالیایی اقتباس شده و داستانی در مورد استادی با بازی «الیویا کولمن» بازگو می‌کند که یک زن جوان با بازی «داکوتا جانسون» و دخترش در حین گردشی در ساحل توجه‌اش را جلب می‌کنند و با همین اتفاق به مسیری پرفراز و نشیب هدایت می‌شود.

جیلنهال که پیش‌تر در فیلم «مربی کودکستان» (Kindergarten Teacher) با نت‌فلیکس همکاری کرده می‌گوید: «خوشحالم که دوباره با نت‌فلیکس همکاری می‌کنم. آن‌ها از بسیاری از آثاری که به آن‌ها افتخار می‌کنم پشتیبانی کرده‌اند و این فیلم هم از این قائده مستثنی نیست.»

مسکال اخیراً در سریال تحسین‌شده‌ «انسان‌های معمولی» (Normal People) هولو نقش‌آفرینی کرده و «دختر گمشده» اولین فیلم بلند اوست. جیلنهال سال گذشته فیلم کوتاه «پنه‌لوپه» (Penelope) را برای سریال «خانگی» (Homemade) نت‌فلیکس کارگردانی کرد و تحسین منتقدین را برانگیخت. این سریال اواخر ژوئن از این شبکه روی ایر رفت و کارگردانان دیگری همچون «پائولو سورنتینو»، «ریچل موریسون»، «پابلو لارائین»، «نادین لبکی» در آن مشارکت کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید