دانلود فیلم The Flowers of War 2011 (گل‌های جنگ) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Flowers of War 2011

گل‌های جنگ

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۶ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۵۷

    اضافه شدن انکود جدید

    EbP, RARBG

  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۳۵

    اضافه شدن پخش آنلاین

فارسی

English

در سال هزار و نهصد و سی و هفت و هنگام تجاوز ژاپن به نانکینگ چین, یک غربی به یک گروه از زنان که در کلیسا پناه گرفته اند. کمک می کند تا به منطقه امن بروند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ آذر ۱۴۰۲ ۰۳:۴۲

فرقی نداره مال کدوم کشوری و یا از کدوم نژادی دست درازی و تجاوز به خاک سرزمینی دیگه جنایته و محکومه... حمله متجاوزانه ارتش امپراطوری ژاپن به نانجینگ یکی از هولناک ترین و دهشتناک ترین فجایع جنگی در قرن بیستم بود به طوری که در این جنگ بیش از 200 هزار نفر (برخی روایت ها بیش از 300 هزار نفر) به قتل رسیدند ، بین 20 تا 80 هزار زن و دختر مورد تجاوز قرار گرفتند و جنایات جنگی باورنکردنی همراه با مستندات به ثبت رسیده رخ داد ، از زنده به گور کردن انسان ها بگیرید تا اجساد دسته جمعی که در رودخانه یانگ تسه مشاهده شد... بعضا در نقدها میگن چون فیلمساز چینیه در شخصیت سربازان ژاپنی اغراق شده که در کمال تعجب باید بگم این فیلم بسیار بسیار جزئی به اشغال دسامبر 1937 نانجینگ پرداخته... در ژانر جنگ این اثر لول معمولی به نظرم به حساب میاد... نمره ی من به این فیلم 7.7 از 10.

نمایش اسپویل
۸ تیر ۱۴۰۲ ۰۴:۵۵

چقدر مضمون فیلم با Empire of the son تشابه داشت. اون فیلمی بود که کریستین بل ۱۱ ساله بازی کرده بود و این هم بل ۴۰ ساله. فیلمی تراژیک و موفق در به تصویر کشیدن جنگ و ویرانی. ایراد فیلم این بود که گاهی از ریتم می‌افتاد. ولی دیدنش پر از لطفه. پیشنهاد می‌شه.

نمایش اسپویل
۱۶ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۲۲

یه درام جنگی تراژیک. اگه علاقه دارید به این سبک فیلما حتما ببینیدش.

نمایش اسپویل
۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۳۵

سرگرم‌کننده است و ارزش یکبار دیدن را دارد. امتیاز ۷ از ده می‌دهم.

نمایش اسپویل
۲۳ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۱۱

بسیار عالی

نمایش اسپویل
بیشتر