با دیدن این فیلم جمله ای ذهنمو مشغول کرد اینکه اگر هنر نبود واقعیت این زندگی ماها رو از پا در میاورد:)
چقد این فیلم فوق العاده بود
اگر دنبال یه فیلم پرمفهوم هستین صد در صد لذت میبرید
اما بسیاری اوقات مشاهده همین تلخی ها که بخش غیر قابل انکاری از زندگیست بیشترین تاثیر رو روی مخاطب می ذاره و حس همدلی رو در ما تقویت می کنه. اینکه زندگی باید امیدوارانه باشه با چیزی که واقعا هست فرق داره و اینکه از هنر صرفا بعنوان راهی برای فرار از واقعیات استفاده کنیم لزوما کار بدی نیست چون به هر حال همه مون این کار رو به شکلی می کنیم. اما هنر واقعی وقتی پدید میاد که بعنوان آینه عمل کنه و نه بعنوان دراگ.
برای اینکه زندگی باید امیدوارانه باشه، من با اینکه دیدم و به نظرم شاهکاره، مخصوصا صحنه های باغ زردآلو یا در فیلم نارایاما صحنه های آخر فیلم مادر و پسر توی کوه، ولی دوست ندارم دیگه ببینم، بله ترجیح میدم بیشتر کمدی ببینم، چون اعتقاد دارم عمر انسان کوتاهه و ثانیه هاش نباید تلخ باشه
نباید دیده بشن چرا شما نشستی دیدی و این چیز ها رو استنباط کردی ازش؟! چیزی که نباید دیده بشه چه نیازی هست که ساخته بشه؟! حقایق تلخ نباید دیده بشن باید چی بشن؟ کمدی ها باید دیده بشن فقط؟ شاهکاری مثل "تصنیف نارایاما" رو نباید دید چی رو باید دید؟!
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
permon
permon
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۲۵
فیلم درست مطابق با اسمش شاعرانگی رو در تار و پودش تنیده و لی چانگ دونگ مثل همیشه ثابت میکنه که بزرگترین کارگردان سینمای کره است
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
samirajeddi
samirajeddi
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۳۹
با دیدن این فیلم جمله ای ذهنمو مشغول کرد اینکه اگر هنر نبود واقعیت این زندگی ماها رو از پا در میاورد:) چقد این فیلم فوق العاده بود اگر دنبال یه فیلم پرمفهوم هستین صد در صد لذت میبرید
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ramkal
ramkal
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۷:۲۵
فیلمی خاص ولی بیش از کشش انسان تلخ، فیلمهایی مثل این یا بلاد نارایاما و ... علی رغم حقایق تلخی که دارن و خوب ساخته شدن ولی نباید دیده بشن
monolith
monolith
ramkal
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۰۶:۰۵
اما بسیاری اوقات مشاهده همین تلخی ها که بخش غیر قابل انکاری از زندگیست بیشترین تاثیر رو روی مخاطب می ذاره و حس همدلی رو در ما تقویت می کنه. اینکه زندگی باید امیدوارانه باشه با چیزی که واقعا هست فرق داره و اینکه از هنر صرفا بعنوان راهی برای فرار از واقعیات استفاده کنیم لزوما کار بدی نیست چون به هر حال همه مون این کار رو به شکلی می کنیم. اما هنر واقعی وقتی پدید میاد که بعنوان آینه عمل کنه و نه بعنوان دراگ.
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ramkal
ramkal
میثم
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۱۸
برای اینکه زندگی باید امیدوارانه باشه، من با اینکه دیدم و به نظرم شاهکاره، مخصوصا صحنه های باغ زردآلو یا در فیلم نارایاما صحنه های آخر فیلم مادر و پسر توی کوه، ولی دوست ندارم دیگه ببینم، بله ترجیح میدم بیشتر کمدی ببینم، چون اعتقاد دارم عمر انسان کوتاهه و ثانیه هاش نباید تلخ باشه
۰
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
میثم
میثم
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۴۰
نباید دیده بشن چرا شما نشستی دیدی و این چیز ها رو استنباط کردی ازش؟! چیزی که نباید دیده بشه چه نیازی هست که ساخته بشه؟! حقایق تلخ نباید دیده بشن باید چی بشن؟ کمدی ها باید دیده بشن فقط؟ شاهکاری مثل "تصنیف نارایاما" رو نباید دید چی رو باید دید؟!
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Andrei
Andrei
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۴۰
شاهکار! این فیلم جزء فیلمهاییه که به طرز فوقالعادهی درست اسمگذاری شده و عنوانش واقعا برازندهشه. «شعر»
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ