دانلود فیلم Out of the Furnace 2013 (خارج از کوره) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Out of the Furnace 2013

خارج از کوره

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۳۵

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۳۵

    اضافه شدن انکود جدید

    YIFY

فارسی

English

راسل که در یک کارخانه ی فولاد کار میکند متوجه می شود که برادر کوچکترش رادنی که به تازگی از جنگ بازگشته ، با یک گروه خشن و خطرناک درگیر شده و به شکل اسرار آمیزی مفقود شده است. تلاشهای راسل برای پیدا کردن برادرش از طریق قانونی به جایی نمی رسد به همین دلیل تصمیم میگیرد خودش قانون را اجرا کند و…

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ۱۵:۳۷

گاربج به تمام معنا! - حیف وقت کارگردانی و تدوین افتضاح بازیهای فوق مصنوعی داستان بی رمق و تکراری 4/10

نمایش اسپویل
۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۰۳:۱۳

تنها فیلمی که بعد از اولین خون دوباره باش زندگی کردم.بعد از پنج هزارحلقه فیلم که دیدم دوباره کریستن بل منو دیوانه کرد.مثل سیلوستر استالونه دراولین خون.

نمایش اسپویل
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۰۴:۱۰

خارج از کوره نماینده قشر ضعیف نظام سرمایه داری آمریکاست.... داستان آدمهای فراموش شده در شهری صنعتی (برادوک شمالی) که بی روحیگی از آدمای قصه و فولادهای زنگ زده کارخونه هاش میباره.... فیلمبرداری عالی فیلم کمک کرد به خوبی مخاطب داستانی جنایی انتقامی رو همراه با حس دلهره تجربه کنه.... فیلم به نظرم ایراداتی داره یکیش اینکه درست معلوم نشد آدمهایی که راسل بهشون زد تکلیفشون چی شد و جالب اینجاست سکانس بعدش دوباره تو کارخونه فولاد بود و سکانس بعدیش سر از زندان دراوورد!!!! و موضوع بعد عجیب بود آدمی مثل هارلن دی گروت که دم به تله ی پلیس نداد با وجود اینکه پلیس دنبالش بود راحت سرشو بزاره پایین بیاد تو بار و مثل آب خوردن بیفته تو تله راسل!!!! فلش بک زدن به بچگی های راسل و رادنی هم باتوجه به فضای فیلم نالازم و غیرضروری بود.... در مجموع حضور بازیگرهای قوی به خصوص کریستین بیل باعث شد سطح فیلم بالاتر بره هرچند که در مجموع خود فیلم و سوژه و نحوه روایت فیلم و ریتم فیلم همگی قابل قبول هستند.... نمره ی من به این فیلم 7.6 از 10.

نمایش اسپویل
۶ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۰۱

از اول فیلم موضوع فیلم و اینکه چه اتفاقاتی قراره بیوفته قابل حدس زدن بود. ساخت فیلم متوسط بود شاید با ارفاق ارزش یه بار دیدنو داشته باشه شایدم نه!

نمایش اسپویل
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۵۷

خیلی زیباست و یخ و تلخ من خیلی دوستش داشتم

نمایش اسپویل
بیشتر