دانلود فیلم Departures 2008 (رفتن‌ها) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Departures 2008

رفتن‌ها

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۱۲

    اضافه شدن انکود جدید

    HiFi

  • ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۸

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

«کوبایاشی» یک نوازنده‌ی ویولون سل هست ولی به دلیل منحل شدن گروه موسیقی‌اش، به دنبال شغل دیگری است. او در روزنامه، آگهی کاری با عنوان «کمک به مسافران» می‌بیند و برای پی بردن به شرایط کلی آن، به آدرس مربوطه مراجعه می‌کند اما چیزی که می‌بیند، فرسنگ‌ها با تصویری که در ذهنش بود، تفاوت دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۴۰

با اینکه ایران و ژاپن در بسیاری از موارد به هیچ وجه با هم قابل مقایسه نیستند اما وقتی این درام های اجتماعی ژاپنی رو میبینیم میفهمیم از نظر روابط اجتماعی و خانوادگی چقدر به هم نزدیکیم. کلاً فیلم های درام ژاپنی به سلیقه ما ایرانی ها میخوره و این هم یکی از بهترین فیلم های ژانر درام در سینمای ژاپن هست.

نمایش اسپویل
۱۰ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۳۵

کاملاً با شما موافق هستم. فیلم خوش ساختی هست ولی با هر سلیقه ای سازگار نیست. صریح میگم، اگر با حرفه ی مرده شوری و مسائل پیرامونش مشکلی ندارید ببینید و از حس و حال و هوایی که در فیلم جریان داره لذت ببرید.

نمایش اسپویل
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۵۹

بیا تا قدر یکدیگر بدانیم که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم ... تکان دهنده 9/10 ... درد ژاپنی ها رو میفهمم ... از معدود دردهایی هست که حتی نمیشه دربارش حرف زد و این دردش رو بیشتر میکنه ... یک درد تاریخی ... اما پیام فیلم تابناک و درخشانه ... در حسرتم از مرام این مردم پست/این طایفه زنده کش مرده پرست/تا هست به ذلت بکشندش به جفا/تا مرد به عزت ببرندش سر دست

نمایش اسپویل
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ۰۵:۰۶

بسیار زیبا و دارای احساس عمیق.موسیقی متن فوق العاده

نمایش اسپویل
۲ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۴۳

یه فیلم متوسط ولی احساس گرا

نمایش اسپویل
۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ۰۳:۴۷

فیلم جالبی بود.این داستان و مشکلات توی جامعه ما هم کاملا هست.چیزی که خیلی برام جالب بود و تو این فیلم خیلی قشنگ به تصویر میکشه مربوط به فرهنگ ژاپنه.در کل به دوستانی پیشنهاد می کنم که دوست دارند بیشتر با فرهنگ ژاپن آشنا بشن.

نمایش اسپویل
بیشتر