دانلود فیلم Harry Potter and the Half-Blood Prince 2009 (هری پاتر و شاهزاده دورگه) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Harry Potter and the Half-Blood Prince 2009

هری پاتر و شاهزاده دورگه

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ۲۳:۵۴

    اضافه شدن انکود جدید

    EbP, d3g, x0r

  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ۲۳:۵۳

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K BiTOR, 4K CHD

فارسی

English

هری پاتر در سال ششم هاگوارتز تحصیل می‌کند. او کتاب معجون سازی دست دومی را پیدا میکند که صاحب قبلی آن شخصی به نام «شاهزادهٔ دورگه» است. هری برای اولین بار در کلاس‌های خصوصی دامبلدور شرکت می کند, که در آنها به مرور و بازبینی خاطرات لرد ولدمورت می‌پردازند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۵۹

یکی از بهترین (و برای من به همراه یادگاران مرگ: قسمت اول بهترین قسمت). تنها نقد و ایراد این فیلم نادیده گرفتن جزئیات کتاب هست و حذف بخش هایی ازون. کتاب تو ی قسمت جا نمیشد ولی خب استودیو برادران وارنر عجله داشت که به انتشار کتاب برسونه فیلم هارو و فاصله زیادی بین کتاب و فیلم نیفته

نمایش اسپویل
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ۲۰:۳۶

به نظرم من خاص ترین و سنگین ترین قسمت هری پاتر بود ...این فیلم سر تا سر موسیقی متنی داشت که هیچ کدوم از فیلمای دیگه نداشت و متعلق به همین قسمته فقط... بی نظیر.

نمایش اسپویل
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰

«شاهزاده‌ی دو رگه» و «محفل ققنوس» اگرچه از لحاظ ساختار داستانگویی خیلی به هم شبیه هستند و هر دو اپیزودهای مقدمه‌چینی برای آماده کردن همه‌چیز برای جنگ نهایی حساب می‌شوند، اما در حالی که «محفل ققنوس» کارش را به خوبی انجام می‌دهد و به مثال بارزی از دنباله‌های هدفمند تبدیل می‌شود، «شاهزاده‌ی دو رگه» نشان می‌دهد که بعضی‌وقت‌ها اگر کارتان را به درستی انجام ندهید، این قسمت‌ها پتانسیل تبدیل شدن به خسته‌کننده‌ترین و ملال‌آورترین اپیزودها را نیز دارند. نکته‌‌ی ناراحت‌کننده‌ی قضیه این است که «شاهزاده‌ی دو رگه»، قسمت مهمی است. در این قسمت است که باید «ولدمورت» را بهتر می‌شناختیم، که نمی‌شناسیم. در این قسمت است که روابط کاراکترها باید وارد مرحله‌ی جدی‌تری می‌شد که این اتفاق به شکل بدی می‌افتد. در این قسمت است که کاراکترها باید یک پله‌ی دیگر از لحاظ شخصیتی رشد می‌کردند که این یکی هم به‌طرز قابل‌لمسی صورت نمی‌گیرد و در این قسمت است که ماجرای «هورکراکس‌ها» فاش می‌شود و این موضوع باید به شوک بزرگی برای تماشاگر تبدیل شود، اما فیلم تا آن زمان آن‌قدر به جاده خاکی زده بود و خواب‌آور شده بود که دیگر چنین افشایی چندان مهم نبود.

نمایش اسپویل