دانلود فیلم The Constant Gardener 2005 (باغبان وفادار) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Constant Gardener 2005

باغبان وفادار

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۳۰

    اضافه شدن انکود جدید

    DON

  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۳۳

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

همسر جوان «جاستین کوئیل» دیپلمات بریتانیا در کنیا، طی حادثه ای در بزرگراه کشته می شود. به جاستین می گویند که همسرش در جریان حمله سارقین در یک بزرگراه بقتل رسیده . اما جاستین دلیل مذکور را نمی پذیرد چرا که احتمال می دهد همسرش بخاطر فعالیتهایی که علیه یک شرکت دارو سازی انجام داده به قتل رسیده باشد...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۵۷

قرار نیست فیلم‌ها همه راجع به عشق و شادی و انواع لذت ساخته بشن،دنیایی که توش زندگی میکنیم خیلی متفاوت‌تر از تصورات ماست،این فیلم گوشه‌ی کوچیکی از بازی‌های پشت پرده خیره ها و سازمان‌های بین‌المللی در کشورهای آفریقایی و محرومِ که مردم قاره‌ها و کشورهای دیگه دنیا اهمیتی براشون قائل نیستن،نه اخبارشون تو شبکه‌های تلویزیونی مطرح میشه نه مشکلاتشون نه مرگ و میرشون،این مدل فیلم‌ها باید بیشتر ساخته بشه و دیده بشه. روند فیلم آهسته و دور از پیچیدگیِ که باعث میشه قابل پیش‌بینی باشه.دیدنش رو پیشنهاد میکنم.

نمایش اسپویل
۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۵۱

این فیلم به اندازه ی کافی کشش و جذابیت نداره بیننده خسته میشه از اولشم آخرش قابل پیش بینیه پیشنهادش نمی کنم

نمایش اسپویل
۵ مهر ۱۴۰۰ ۲۲:۳۸

جون مادرتون وقتی دوربین رو میبرید آفریقا از اون مردم فوق العاده واسمون بگید، نه اینکه درباره خودتون فیلم بسازید!! این دوربینِ روی دست چه کمکی به این فیلم کرده؟ جز اعصاب خوردی چیز دیگه‌ای نیست. ای کاش حداقل کمی عشق تو فیلم بود. اگر دنبال موضوع خفنی میگردید که تبدیل به یک فیلم سینمایی چرت شده، منم بهتون این فیلمو پیشنهاد میکنم.

نمایش اسپویل
۲ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۲۸

من خیلی دوستش نداشتم

نمایش اسپویل
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۰۵:۱۰

داستانی که برای فیلم انتخاب شده بود فوق العاده هستن و گوشه ای از جنایتی که تو افریقا اتفاق میفترو نشون میده و اینکه چطوری به خاطر پول انسانهای بی گناه سلاخی و کشته میشن تا یه سری دیگه به ثروت برسن. فیلم بسیار خوش ساخت که اگه یه مقدار ساده تر ساخته میشد و پیچیدگی های داستانی زیادی نداشت خیلی زیباتر میشد. در کل فیلم خوب با صحنه های بسیار جذاب و البته غمگین.

نمایش اسپویل