دانلود فیلم Kingdom of Heaven 2005 (قلمرو بهشت) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Kingdom of Heaven 2005

قلمرو بهشت

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۵۶

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۱۲

    رفع مشکل

    انکد جدید سی نما قرار گرفت

فارسی

English

قرن دوازدهم، بالیان (اورلاندو بلوم) در دوره جنگ‌های صلیبی به اورشلیم می رود، و در آنجا به تنها رهبر مردم برای دفاع از شهر، در برابر نیروهای صلاح الدین تبدیل میشود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۰۱

فیلمی بسیار خوش ساخت که بسیار کمتر از حقش بهش پرداخت شده شاید هم یکی از دلایلش اتمسفر تیر و تار فیلمه که اسکات هیچوقت در فیلمهای تاریخیش بیخیالش نمیشه منهای این موضوع هنوز نمیتونم باور کنم چطور در سکانس درگیری شوالیه ها با مامورین حکومتی در اوایل فیلم اون اشتباه فاحش در تدوین بعد از اینهمه سال برطرف نشده اگر دقت کنید میبینید در اون سکانس یکی از نماهای پرتاب تیر به سمت شوالیه ها قبل از رسیدن مامورین به محل و در زمانی که برای گفتگوی صلح آمیز اومدن قرار داده شده !

نمایش اسپویل
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۳:۴۷

این اثر بیگ پروداکشن در مورد جنگ های صلیبی و نبرد سوم صلیبیون و مسلمانان (به رهبری صلاح الدین ایوبی) هست ، فیلمساز کاملا نگاه بی طرفانه ای به دو طرف داشته و حتی جناح مسیحی ها رو خیلی بیشتر از جناح مسلمان ها مورد انتقاد قرار داده ، جدا از کاراکترها و روایت ها حتی کشیش و شخص اسقف اعظم فیلم رو به باد انتقاد گرفته و شخصیت کاملا پوشالی ازشون ترسیم کرده... بعید میدونم این فیلم رو دست یه فیلمساز مسلمان میدادند میتونست همچین نگاه بی طرفانه ای به اون دوره داشته باشه... اما دقت تاریخی در این فیلم به مانند اکثر پروژه های تاریخی هالیوود پایینه ، ضعف های دیگه ای هم مثل عدم وجود منطق در برخی سکانس ها (مثلا بالیان یهو افسردگیش پس از حرکت به سمت سرزمین مقدس برطرف شد) ، عدم توضیح مناسب برای سمت ها و القابی مانند شوالیه و خوابیدن تب و تاب در یکساعت دوم فیلم رو داره... یکی از اقدامات ارزشمند در فیلم تقابل دین و عقل بوده به طوریکه به همین طریق حتی مقدسات ادیان رو به چالش میکشه و عقل گرایی ، خردگرایی و حضور خداوند در عقل و قلب انسان رو به صورت مکرر یادآور میشه... در هر صورت با وجود اینکه اثر قابل احترام و ارزشمندیه اما مهمترین مسئله فیلم های تاریخی برای من دقت هست که این فیلم خوب عمل نکرد و خیلی تحریف داشت بنابراین من نمره ی 7.4 از 10 رو به این فیلم میدم.

نمایش اسپویل
۲ فروردین ۱۴۰۲ ۲۲:۰۱

جدا از مبحث های اخلاقی و داستانی و هرچی که تو این فیلم هست، یه درس جالب میده هر فیلمی نمره ش بالا باشه آشغاله و نمره هرچی پایین تر باشه شاهکار تره :)) 39 !!! این شاهکار 39 ؟؟؟ یا اثر خارق العاده ای مثل چشمه بشه 51 ! و صدها خزعبلات گیشه 90 95 میگیرن من تو سیاره اشتباهی زندگی میکنم؟

نمایش اسپویل
۲۷ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۱

یکی از بهترین فیلم های تاریخی ... فیلمی که فارغ از هر دین و مذهب و اعتقادی میشه دیدش و ازش لذت برد ... کارگردانی عالی و اکشن خوب و درام کم نظیر و بسیار ناراحت کننده و حقیقت جو ... واقعا که درس بزرگیه این فیلم و اگه به موضوع ادیان علاقه مندین دیدنش رو حتما توصیه میکنم ...

نمایش اسپویل
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۳۱

نکته مهم فیلم در جهان راه یکی است و آن راستی است.

نمایش اسپویل
بیشتر