دانلود فیلم Master and Commander: The Far Side of the World 2003 (ناخدا و فرمانده: آخر دنیا) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Master and Commander: The Far Side of the World 2003

ناخدا و فرمانده: آخر دنیا

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۶ آذر ۱۴۰۴ ۱۷:۴۶

    اضافه شدن انکود جدید

    4K PaHe

  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۴ ۲۲:۴۹

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

فارسی

English

سال 1805. اروپا به اشغال نیروهای «ناپلئون» درآمده و فقط نیروی دریایی بریتانیاست که مانع از پیروزی کامل او است. در آب های امریکای جنوبی «ناخدا جک ابری» (کرو)، فرمانده «اچ. ام. اس. سورپرایز» دستور گرفته کشتی نظامی فرانسوی «اشرون» را که منطقه را زیر نظر دارد- تسخیر یا غرق کند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ شهریور ۱۴۰۴ ۰۳:۱۳

واقعاً شاهکار بود راس کروسو تو نقش کاپیتان آچاب خیلی جذاب و قابل باور بود و کاملاً حس رهبری و تصمیم‌گیری در شرایط سخت رو منتقل می‌کرد سکانس‌های نبرد دریایی و زندگی روی کشتی به شدت واقعی و نفس‌گیر بودن فیلم هم سرگرم‌کننده بود هم درگیرکننده و فضاسازی تاریخی و موسیقی فیلم حسابی به جو و اتمسفرش کمک کرده بود واقعا ارزش چند بار دیدن رو داره و یه تجربه کامل سینمایی بود و صحنه های نبرد کشتی ها واقعا عالی و هیجان انگیز بود.

نمایش اسپویل
۲ دی ۱۴۰۲ ۰۰:۳۸

فیلم بسیار زیبا وخوش ساختیه و بازی راسل کرو

نمایش اسپویل
۱۵ تیر ۱۴۰۲ ۲۲:۳۰

به نظرم یکی از بهترین فیلم های راسل کرو هست و بخاطر هم زمان بودن با ارباب حلقه های 3 در زمان خودش خیلی دیده نشد و هرچی داره میگذره بیشتر به ارزش این فیلم پی برده میشه! رابطه دوستی جک خوش شانس و دکتر و افت و خیزهای رابطه و از خودگذشتگی هایی که برای هم کردن عالی بود. ضعف و قدرت هایی که جدای از سن توی روند یک پیروزی یا شکست میتونه تاثیر گذار باشه رو خیلی زیبا به نمایش گذاشتن.

نمایش اسپویل
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۵۲

متوسط

نمایش اسپویل
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۱۱

اون سالها ارباب حلقه های سه داشت ساخته می شد و برای این موضوع هم انتظار بیشتری می رفت، از کل بازیها فقط خود راسل کرو و پاول بتانی جذابیت نقش داشتن، فیلم برداری هیجان کافی ایجاد نکرده بود، تم فیلم بعضی جاها به جای یک سینمایی باشکوه شبیه تم فیلمهای نمایش خانگی و سریالی بود، دیالوگهای دلچسب نداشت، صحنه درگیری تمام از نمای نزدیک و ادیت شده بود، صحنه های شمشیر زنی و درگیری نهایی اصلا حتی منطق رو هم راضی نمی کرد (صحنه ای که چند نفر دکترو با شمشیر کشوندن بر دیوار و خال هم برنداشت! در نظر بگیریم یا یه بچه کم سن یک دست که یک مرد گنده رو با شمشیر میندازه یا فرماندهی توپخانه رو در عرشه کشتی همچین ناخدای سختگیری بر عهده می گیره! عین تم یک فیلم کودک بود) و... معمولی نه خیلی سرگرم کننده، بعد یک بار دیدن پاکش می کنی

نمایش اسپویل
بیشتر