
Master and Commander: The Far Side of the World 2003
ناخدا و فرمانده: آخر دنیا
- Peter Weir
- PG-13
- ۲ ساعت و ۱۸ دقیقه
فارسی
English
سال 1805. اروپا به اشغال نیروهای «ناپلئون» درآمده و فقط نیروی دریایی بریتانیاست که مانع از پیروزی کامل او است. در آب های امریکای جنوبی «ناخدا جک ابری» (کرو)، فرمانده «اچ. ام. اس. سورپرایز» دستور گرفته کشتی نظامی فرانسوی «اشرون» را که منطقه را زیر نظر دارد- تسخیر یا غرق کند...


دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
u_82631459
u_82631459
۲۰ شهریور ۱۴۰۴ ۰۳:۱۳
واقعاً شاهکار بود راس کروسو تو نقش کاپیتان آچاب خیلی جذاب و قابل باور بود و کاملاً حس رهبری و تصمیمگیری در شرایط سخت رو منتقل میکرد سکانسهای نبرد دریایی و زندگی روی کشتی به شدت واقعی و نفسگیر بودن فیلم هم سرگرمکننده بود هم درگیرکننده و فضاسازی تاریخی و موسیقی فیلم حسابی به جو و اتمسفرش کمک کرده بود واقعا ارزش چند بار دیدن رو داره و یه تجربه کامل سینمایی بود و صحنه های نبرد کشتی ها واقعا عالی و هیجان انگیز بود.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
arvintak99
arvintak99
۲ دی ۱۴۰۲ ۰۰:۳۸
فیلم بسیار زیبا وخوش ساختیه و بازی راسل کرو
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Fkrm
Fkrm
۱۵ تیر ۱۴۰۲ ۲۲:۳۰
به نظرم یکی از بهترین فیلم های راسل کرو هست و بخاطر هم زمان بودن با ارباب حلقه های 3 در زمان خودش خیلی دیده نشد و هرچی داره میگذره بیشتر به ارزش این فیلم پی برده میشه! رابطه دوستی جک خوش شانس و دکتر و افت و خیزهای رابطه و از خودگذشتگی هایی که برای هم کردن عالی بود. ضعف و قدرت هایی که جدای از سن توی روند یک پیروزی یا شکست میتونه تاثیر گذار باشه رو خیلی زیبا به نمایش گذاشتن.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
TheSheykhi
TheSheykhi
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۵۲
متوسط
۰
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ramkal
ramkal
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۱۱
اون سالها ارباب حلقه های سه داشت ساخته می شد و برای این موضوع هم انتظار بیشتری می رفت، از کل بازیها فقط خود راسل کرو و پاول بتانی جذابیت نقش داشتن، فیلم برداری هیجان کافی ایجاد نکرده بود، تم فیلم بعضی جاها به جای یک سینمایی باشکوه شبیه تم فیلمهای نمایش خانگی و سریالی بود، دیالوگهای دلچسب نداشت، صحنه درگیری تمام از نمای نزدیک و ادیت شده بود، صحنه های شمشیر زنی و درگیری نهایی اصلا حتی منطق رو هم راضی نمی کرد (صحنه ای که چند نفر دکترو با شمشیر کشوندن بر دیوار و خال هم برنداشت! در نظر بگیریم یا یه بچه کم سن یک دست که یک مرد گنده رو با شمشیر میندازه یا فرماندهی توپخانه رو در عرشه کشتی همچین ناخدای سختگیری بر عهده می گیره! عین تم یک فیلم کودک بود) و... معمولی نه خیلی سرگرم کننده، بعد یک بار دیدن پاکش می کنی
۰
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ