دانلود فیلم Sympathy for Mr. Vengeance 2002 (همدردی با آقای انتقام) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Sympathy for Mr. Vengeance 2002

همدردی با آقای انتقام

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ۰۲:۳۴

    اضافه شدن انکود جدید

    SARTRE

  • ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۵

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BluRay REMUX

فارسی

English

«رایو» (شین)، مردی جوان که کر و لال به دنیا آمده، برای تهیه ی پول عمل جراحی خواهرش، باید سخت در کارخانه کار کند. خواهرش (لیم) هر چه زودتر به یک کلیه - نیاز دارد و «رایو» رفته رفته نومید می شود چون تا به این جا هیچ اهدا کننده ای پا پیش نگذاشته است. «رایو» برای نجات جان خواهرش حاضر به انجام هر کاری است...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ مهر ۱۴۰۲ ۰۲:۳۳

نمی‌دونم واقعا کسایی که به این فیلم می‌گن خشن چندتا فیلم دیدن؟ به هیچ وجه از اون خشونت‌های آزاردهنده توی فیلم نیست. روند فیلم و منطق اتفاقاتش هم خیلی ضعیف بود. فوق‌العاده overrated هست این فیلم؛ اصلا توصیه‌ش نمی‌کنم. هرچند، می‌خوام old boy و sympathy for lady vengeance هم ببینم.

نمایش اسپویل
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ۰۳:۲۵

فیلم خوبیه، روندش خیلی خوب پیش میره و بیننده رو تا آخر داستان پاش نگه میداره ... به عنوان یه اثر جنایی عالی دیگه از پارک چان ووک میشه قرارش داد و پیش نهاد میکنم ببینید...

نمایش اسپویل
۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۴۴

«پارک چان ووک» در «Sympathy for Mr. Vengeance» از روش‌های کلاسیک فیلم‌سازی استفاده نکرده‌است و برای همین، فیلم در ابتدا ریتم کندی دارد. این ویژگی که در ابتدا کمی غیرضروری به نظر می‌رسد، از میانه‌ی فیلم به یکی از اصلی‌ترین عناصر تبدیل می‌شود که با استفاده از آن و تاکید بر نمایش جزئیات هر صحنه، حقیقت حاضر در فیلم را به خورد مخاطب می‌دهد: آیا چیزی که شاهدش هستیم نامش انتقام است یا اجرای عدالت؟ فیلم، حاصل نبوغ و استعداد کارگردانی است که ثابت می‌کند برای ساخت اثری نفوذپذیر و تکان‌دهنده، نیازی به موسیقی متن تاثیرگذار، صحنه‌های اکشن نمایشی و حتی لوکیشن‌های خاص فیلمبرداری نیست؛ بلکه تنها اجرای خیره‌کننده و داستانی پرداخته‌شده کافی است تا بتوانیم به قلمرو ذهن و روح کاراکترها وارد شویم، رنج آنها را درک کنیم و با تصمیم‌ها و انتخاب‌های آنها قدرت قضاوتمان را به چالش بکشیم.

نمایش اسپویل
۲۴ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۵۵

بینظیر بود / شاهکار ، احساس زنده بودن به ادم میده- از فیلم بانوی انتقام خوشم نیومد ولی این و اولدبوی فوق العاده ان

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۰۰

چقدر فیلم های کره رئال هستن اصلا حس نکردم دارم فیلم میبینم و واقعا بوی خون زیرمشامم بود انقدر طبیعی...واقعا محشره این فیلم.

نمایش اسپویل
بیشتر