دانلود فیلم Air 2023 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Air 2023

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ۲۰:۲۶

    اضافه شدن انکود جدید

    HiDt

  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۱۷

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole

فارسی

English

تاریخچه فروشنده کفش سانی واکارو و نحوه رهبری نایک در تعقیب بزرگترین ورزشکار تاریخ ورزش: مایکل جردن.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۱۷

عالی، سرگرم کننده و خوش ساخت پر از درسهای مهم دیدنش حتماً پیشنهاد میشه

نمایش اسپویل
۱ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۵۶

جذاب بود، تلاش یک فرد که باعث تحولی بزرگ در نایکی شد رو زیبا نشون داده 7.5/10

نمایش اسپویل
۱۹ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۴

خیلی قشنگ بود ۹/۱۰

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۱۶

واقعا قشنگ بود. دوستان خیلی وقت بود یه سوالی ذهنمو درگیر کرده بود، با دیدن این فیلم می خوام این سوال رو از شما بپرسم: به نظرتون تلاشِ یه نفر باعث اسطوره شدنش میشه یا نبوغش؟ کدومش ارزشمندتره؟ یکی مثل مایکل جردن یا مثلا لیونل مسی. خیلی های دیگه هستن توی سراسر دنیا که به اندازه ی همین دو نفر تلاش می کنن ولی به موفقیتِ اندازه ی اینا نرسیدن و نمی رسند. به نظرم می تونیم بگیم نبوغ و تلاش و البته کمی شانس باعث موفقیت آدم میشه. دوست دارم نظرتون رو بدونم.

نمایش اسپویل
۲۳ دی ۱۴۰۲ ۲۲:۴۵

نخبه یا اسطوره شدن یک عامل نداره و ماحصل مجموعه ای از عوامل هست.. مسی که مثال زدید هم اگر شرایط محیط براش محیا نبود هرگز به این جا نمیرسید . مجموعه ای از نبوغ ،شانس و با درصد بالاتری نسبت به سایر عوامل تلاش زیاد ،میتونه منجر به موفقیت بشه

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۰۰

سلام رفیق، ممنونم از نظرت. درمورد مسی، سوالم اینه که اگه فقط نبوغش باعث شده بشه مسی، آیا ارزشمنده؟ یعنی نبوغ ارزشش بیشتر از تلاشه؟ درمورد سوالتون هم باید بگم کسی از اسطوره شدن بدش نمیاد. آدما خودشون شاید متوجه نشن که اسطوره شدن. منظورم اینه که از یه جایی به بعد می بینه اسطوره شده. مثلا استاد شجریان برای اسطوره شدن آواز نخوند. ولی تلاش کرد و انقد همه چیزش درست و کامل بود که از یه جایی به بعد فهمیدیم این بشر اسطوره ست. مسی هم همینطور. انقدر رکوردها رو جابجا کرد و کفش طلا گرفت و ... که تبدیل شد به اسطوره. در کل به نظرم تلاش مهمتر از نبوغه. چون اگه تلاش نکنی حتی اگه نبوغ هم داشته باشی به جایی نمی رسی.

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۴۰۲ ۰۴:۳۰

در مقایسه با لیونل مسی من مطئنم تمام بازیکنای 5 لیگ برتر فوتبال جهان مخصوصا بازیکنان تیم های انگلیسی در حد مسی تلاش می کنند و چه بسا حتی بیشتر اما فقط اون نبوغ هست که یه نفر رو اسطوره میکنه ( یه نفر رو لیونل مسی میکنه ) . . ولی حالا من یه سوال از شما دارم آیا واقعا اسطوره شدن مهمه و همه باید واسش تلاش کنن ؟

نمایش اسپویل
۳ خرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۵۳

سرنوشت

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۵۶

قطعا ارزش یکبار دیدن داره

نمایش اسپویل