Mufasa: The Lion King 2024
کم پیش میاد انیمیشنی ببینم که حالم بهم بخوره. این شاید دومیش بود.
صدای کاراکترها واقعا بدددد و بدجوری از همون ابتدای فیلم آزاردهنده بود. داستان کاملا غیر جذاب. شخصیتها یکی از یکی غیر جذاب تر. بدمن بدردنخور. فانی نبود یا لحظه ی فان هم نداشت.
با بچه هام نشستیم تماشا. ما شیر شاه ۱ و ۲ و ۳ را دیده بودیم. این آخرین بازسازی شیر شاه، فاجعه بود. بچه ها که حوصله نکردند و همان ۱۰ دقیقه اول رها کردند. من به زور تا ۳۰ دقیقه تماشا کردم. حس می کردم دارم راز بقا میبینم با این تفاوت که به جای صدای گوینده، خود حیوانات دارند حرف میزنند. اصلا خوب نبود. حیف این همه تکنولوژی که صرف ساخت این فیلم شده.
متاسفانه صنعت فیلم سازی و انیمه در هالییود تبدیل به موش ازمایشگاهی انویدیا شده است . اصلا فلسفه انیمه و فیلم کودک چیه ؟ اگر قرار باشه کودک شما واقعیت ببیند خوب میره فیلم می بینه کودک عاشق دنیای فانتزی و رویایی هست . حیوانات در انیمه به صورت فانتزی نمایش داده می شوند تا از ظاهر خشن خودشان دور بوده و بتوانند با کودک ارتباط بر قرار کنند.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Majik
Majik
۲۶ بهمن ۱۴۰۴ ۱۱:۳۷
Mufasa: The Lion King 2024 کم پیش میاد انیمیشنی ببینم که حالم بهم بخوره. این شاید دومیش بود. صدای کاراکترها واقعا بدددد و بدجوری از همون ابتدای فیلم آزاردهنده بود. داستان کاملا غیر جذاب. شخصیتها یکی از یکی غیر جذاب تر. بدمن بدردنخور. فانی نبود یا لحظه ی فان هم نداشت.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ihnd4S
ihnd4S
۸ فروردین ۱۴۰۴ ۱۴:۱۲
با بچه هام نشستیم تماشا. ما شیر شاه ۱ و ۲ و ۳ را دیده بودیم. این آخرین بازسازی شیر شاه، فاجعه بود. بچه ها که حوصله نکردند و همان ۱۰ دقیقه اول رها کردند. من به زور تا ۳۰ دقیقه تماشا کردم. حس می کردم دارم راز بقا میبینم با این تفاوت که به جای صدای گوینده، خود حیوانات دارند حرف میزنند. اصلا خوب نبود. حیف این همه تکنولوژی که صرف ساخت این فیلم شده.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
chavoshi
chavoshi
۸ اسفند ۱۴۰۳ ۰۰:۰۸
چقدر ضعیف و بی ارزش حیف هزینه ووقت وجالب اینه که مدتهاست روی تاپ اسکرین ۳۰نماست
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
u_701653
u_701653
۱ اسفند ۱۴۰۳ ۰۳:۳۴
متاسفانه صنعت فیلم سازی و انیمه در هالییود تبدیل به موش ازمایشگاهی انویدیا شده است . اصلا فلسفه انیمه و فیلم کودک چیه ؟ اگر قرار باشه کودک شما واقعیت ببیند خوب میره فیلم می بینه کودک عاشق دنیای فانتزی و رویایی هست . حیوانات در انیمه به صورت فانتزی نمایش داده می شوند تا از ظاهر خشن خودشان دور بوده و بتوانند با کودک ارتباط بر قرار کنند.
۳
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
negaarn
negaarn
۱۸ دی ۱۴۰۳ ۰۳:۲۲
be khobie lion king nabud
۰
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ