دانلود فیلم A Time to Kill 1996 (زمانی برای کشتن) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

A Time to Kill 1996

زمانی برای کشتن

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۸:۲۵

    اضافه شدن انکود جدید

    LAMA, x0r

  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۴۳

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

فارسی

English

شهر کوچکی در میسی سیپی. «جیک بریگانس» (مکانگی)، وکیلی تازه کار، دفاع از مردی سیاه پوست به نام «کارل لی هیلی» (جکسن) را به عهده می گیرد. «کارل» دو جوان سفید پوست را به خاطر اذیت و آزار دختر ده ساله اش کشته و این در شرایطی است که کوکلوکس کلان های محلی به رهبری «فردی لی باب» (کیفر ساترلند) محبوبیت دوباره ای پیدا کرده اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۵:۰۵

شاید الان اگه ساخته میشد مثل گذشته مورد اقبال منتقدین قرار نمیگرفت چون فیلمساز قضاوت خودش رو در فیلم اعمال کرده بود... فیلم موضوعی رو دستمایه قرار داده (مناقشه و تبعیض نژادی) که امریکا همیشه با اون درگیر بوده و بارها و بارها بهش پرداخته شده... در این فیلم به افراطی و تندروترین فرقه نژادپرستی در این کشور یعنی کو کلاکس کلان (KKK) ، گروهی که سلام نازی میدن و ضد یهودیان و سیاه پوستان هستند هم اشاره و پرداخته شده... فیلم از تعلیق خوبی برخورداره و ابدا خسته کننده نیست و در مجموع به نظرم فیلمش کیفیت خوبی داشت... نکته ای که میخوام بگم در حالی که متیو مک کانهی نقش اول فیلمه در تیتراژ اسم ساندرا بولاک اول نوشته شده اونم در حالی که نیم ساعت اول اصلا در فیلم نیست و بازی بدی هم از خودش ارائه داد ، کلا این بازیگر رو به خاطر چهرش ازش استفاده میکنند و کلا یا فیلم تجاری بازی میکنه و یا اگه فیلم های دیگه بازی کنه پاشنه آشیل فیلم میشه... به نظرم رای دادگاه هم جای بحث داشت و به این سادگی قابل پذیرش نیست... نمره ی من به این فیلم 7.8 از 10.

نمایش اسپویل
۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۱۱

فیلم خوبیه . بی نقص نیست ولی ارزش دیدن رو داره

نمایش اسپویل
۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۲۲

اتفاقا بسیار فیلم سطح بالایی بود،، ابدا خسته کننده نبود،، یعنی سناریو انقد قوی بود و دیالوگ ها انقد گیرا که حس بد تکرار به آدم دست نمیده با اینکه روال کلی داستان فیلم، خیلی هیجان نداشت که البته لازم هم نبود واقعا لذت بردم از خط به خط دیالوگ ها و اون لهجه شیرین آمریکایی

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳

فیلم سطح پایینی بود بخصوص در بحث موضوع. تو اجرا هم اشکالات جدی داشت که مهمترینش اتمسفر درست نساختن بود. بنظرم متیو مکوناهی تلاشش رو کرده بود اما فیلمنامه ی خوبی نداشت و نتیجه نمیداد وکیلی که خیلی چیزا واسش مهمه مثل حقوق سیاها. البته حرفمو جدی نگیرید و فیلم رو ببینید احتمال زیاد خوشتون میاد هرچند که سطح پایینه. با این حال امیدوارم یکی از دیالوگ های فیلم همیشه یادم بمونه: "دوست داری پیشت بمونم؟ آره دوست دارم. پس بهتره که بری"

نمایش اسپویل
۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۰۰:۰۲

درام بسیار قوی، داستان خوب، بازی عالی متیو مک کانتی، یه دل سیر گریه کردم.صحنه های دادگاه عالی بازی شده بود. ولی خب رای دادگاه قابل بحث هست. من که پسندیدم حتما ببینید.

نمایش اسپویل