دانلود فیلم Redeeming Love 2022 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Redeeming Love 2022

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۰۳

    اضافه شدن انکود جدید

    AdiT

  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۲۱:۲۱

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole

فارسی

English

داستان دختری به نام آنجل که در کودکی به تن فروشی فروخته شد، حال او جز خیانت چیزی نمی داند. آیا هرگز می توان قلب او را ترمیم کرد؟ داستانی بر اساس رمان "فرانسین ریورز".

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ دی ۱۴۰۲ ۰۵:۴۴

موضوع و تم فیلم خیلی خوب و فانتزی ، همون موضوع اب توبه ریختن سر ادمهایی که راهشون رو گم کردن و زندگی دوباره بهشون بخشیدن ولی موضوع این هست فیلم نامه و روند شکل گیری داستان خیلی ناشیانه نوشته شده و هر چقدر فیلم فنتزی باشه اگر کمی عقلانیت توش نباشه کم کم به کمدی تبدیل میشه . بازیگران هم معلومه تازه کار هستن هرچند بازگر زن نقش انجل خوب بازی میکنه و مناسب این نقش هست ولی بازیگر فیلم باید مردی پخته ، قوی از نظر فیزیکی و چهره ای زمخت و رنج کشیده باشه که به این برادمون این نقشها نمیخروه . فیلم به نظر میرسه از دسته فیلم های تنجیلی هست که توسط مذهبی بوجش تامین شده و نوعی تبلیغات مذهبی درش دیده میشه به هر حال فیلم خوبی هست با کاستی ها بسیار که هر لحظه ادم این فکر به ذهنش متبادر میشه که کار میتونست خیلی عالی تر در بیاد . شاید اگر بازیگرانی چون هیو جکمن و نیکول کیدمن و یه گروه حرفه ای تر این فیلم رو میساختن الان جزء کاندید های جوایز میشد .

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ۱۷:۰۹

فوق العاده فیلم زیبا و احساساتی بود، لذت بردم قدرت عشق و به طور خیلی متفاوتی به تصویر کشیده بود از این دست فیلمها دوستان معرفی کنند، (تاریخی درام عاشقانه) The fault in for stars Me before you

نمایش اسپویل
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۴۷

خب دیگه، آمریکایی هندی طوری بود! گذشته از این فیلم خیلی جذبت نمی کرد و شخصیت پردازیها ضعیف و ناقص بود. اما اگه هدفتون دیدن یه فیلم مثبت و امیدبخشه، قطعا انتخاب مناسبیه.

نمایش اسپویل
۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۳۶

واقعا بد بود اگه بخوای ورژن امریکایی یه فیلم‌هندی رو بسازی دقیقا همین میشه?

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۰۵:۱۳

Kilid asraar version usa

نمایش اسپویل
بیشتر