دانلود فیلم Elvis 2022 (الویس) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Elvis 2022

الویس

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۲۴

    اضافه شدن انکود جدید

    Tigole

  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ۰۰:۳۷

    اضافه شدن کیفیت جدید

    BluRay 4K SPHD

فارسی

English

نگاهی به زندگی ستاره افسانه ای "راک اند رول"، الویس پریسلی.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ۱۹:۱۸

فیلم قشنگی بود و بازیگر نقش الویس هم عالی بود و خیلی جالب بود که بدونم موسیقی که به نام الویس پریسلی ثبت شده در اصل برای سیاه پوستها بوده.

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ۲۰:۱۶

چقدر نامردی کردن در حق Austin Butler واقعا لیاقت اسکار داشت الویس و از خودش قشنگ تر بازی کرد متاسفانه اگه نقش شما همجنس گرایی نداشته باشه شانس بردن اسکار به شدت پایین میاد کافیه یه نگاهی به برنده های اسکار امسال و یه دهه اخیر بندازید واقعا حیفش

نمایش اسپویل
۳۰ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۵۶

هرکسی که اسمش ماندگار باشه تا ابد زنده است, زنده باد پادشاه راک اند رول الویس پرسلی.

نمایش اسپویل
۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۸

یکی از بهترین فیلمهای بیوگرافی بود که دیدم . فقط زندگینامه رو صرفا ارائه نمیده و حالت روایی و داستانی فانتزی رو داره که شبیه فیلم مولن روژ و گتسبی بزرگ هست که اتفاقا ساخته همین کارگردانه که با سبک فانتزی - روایی از دید بازیگران و رفت و برگشت به مصاحبه انها و بیان روایت از طرف هر کدام تصویر واضحی رو از داستان و به خصوص تاریخ ارائه میده .بازیگری استین باتلر واقعا خوب بود و از نظر چهره که باید قبول کرد میکاپ خوبی هم داشت از ظاهر خود الویس بهتر ظاهر میشه و حتی به نظرم رنگ و لعابی تازه به این شخصیت تاریخ موسیقی میده . در اخر هم الویس ستاره ای بود که اجازه داد زود تر از موعد تا اخرین ذره اون رو بسوزونن تا نورش تا سالها بعد از نابودیش در فضا بازتاب داشته باشه و به قول خودش به سخره ابدیت برخورد کنه . 9 از 10 .

نمایش اسپویل
۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۵۴

فیلمی زیبا با لحظاتی پر احساس و تماشایی،لذت دیدنش از دست ندین.

نمایش اسپویل
بیشتر