دانلود فیلم In the Heights 2021 (در ارتفاعات) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

In the Heights 2021

در ارتفاعات

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۲:۲۳

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

فارسی

English

نسخه ویژه ای از نمایش موزیکال برادوی، که در آن صاحب یک فروشگاه محلی پس از به ارث بردن ثروت مادربزرگش, افکار مختلفی در مورد بستن فروشگاه و بازنشستگی در جمهوری دومنیکن دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۱۰

من کلا از ژانر موزیکال خوشم میاد. از لین مانوئل میراندا هم همیلتون رو دیدم که عاشقش شدم و همینطور تیک تیک بوم که از اونم خوشم اومد. ولی از این اصلا خوشم نیومد. بعد حدود ۴۵ دقیقه کلا پاکش کردم.

نمایش اسپویل
۱۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۱۱

یه فیلم به شدت کلیش ایی و خود نما دیگه از هالیوود. نه موزیکال خوبیه، نه فیلم خوبیه، نه بازیگراش خوبن. جالبه که تلاش میکنه خودش ربط به مسائل مثل هویت و کشور و اینا اونم وسط یه فیلمی که نصفش رقصه! وقت تلف کردن نگاه کردنش و همونطوری که از فروش گیشه اش پیداست کاملا ناموفق.

نمایش اسپویل
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ۰۶:۲۴

دیدنشو توصیه نمیکنم، شاید اگر خیلی خیلی سرخوش باشید بتونید کمی از فیلم لذت ببرید. البته اونایی که عشق رفتن دارن شاید با موضوع فیلم حال کنن. بحث هویت و وطن و همه اینا هم خیلی زیادیه برای این فیلم. اوه خیلی دیدنش سخت بود واسم. بی‌جهت طولانیه.

نمایش اسپویل
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۰۳

فیلم از نظر محتوا و داستان ضعیفه و حرف چندان حاصی برای گفتن نداره و یه مقدار به هم ریخته و پخش و پلاست و پرداختن به شخصیت های متعدد یه مقدار ریتم رو کند کرده اما موزیک ها و تصاویر بسیار گوش نواز و چشم نواز هستن و از دیدنش لذت بردم اما در مقایسه با لالالند و شومن بزرگ و سایر فیلم های این سبک ضعیفه.

نمایش اسپویل
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۵۹

بس زیبا بود.

نمایش اسپویل
بیشتر