دانلود فیلم Witness 1985 (شاهد) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Witness 1985

شاهد

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۸

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K WEB-DL

  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۰

    اضافه شدن انکود جدید

    PRoDJi

فارسی

English

در دست شویی ایستگاه قطار، یک پسر بچه ی آمیش به نام «ساموئل» (هاس)، شاهد قتل یک مأمور پلیس می شود. «جان بوک» (فورد)، مأمور رسیدگی پرونده، از طریق او می فهمد که قاتل ها مأموران پلیس بوده اند و در درگیری با آنان زخمی می شود. حالا «جان» برای حفظ جان پسر و مادرش، «ریچل» (مگیلیس)، آنان را به روستایشان در پنسیلوانیا می برد...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۰۳:۲۳

این فیلم در کنار پرداختی که در چارچوب ژانر خودش ارائه داده به زندگی آمیش های شهر لنکستر در ایالت پنسیلوانیا پرداخته ، فرقه ای از مهاجرین عمدتا آلمانی که اعتقادی به تکنولوژی و زندگی مدرنیته ندارند... در این فیلم شاهد تقابل اقلیت سنتی روستایی با اکثریت مدرنیته شهری هستیم و پلیسی که به اجبار سر از این جامعه در میاره و البته تحولاتی در وجودش پس از عاشقی شکل میگیره که خوشبختانه از این بابت شاهد سرانجام کلیشه ای نیستیم و شکل گرفتن این مبحث تازه در بستر فیلمنامه ای که وجه دیگه اون که داستان جناییش باشه تقریبا تماما کلیشه ای بوده باعث میشه راهش از سایر فیلم های از این دسته جدا باشه... نکته مهم دیگه این اثر رعایت پیرنگ و خرده پیرنگ هاست به طوری که اتفاقات درون این فیلم تماما با هم رابطه علت و معلول دارن... در مجموع این فیلم تاریخ مصرف نداره و برای دهه های بعدش هم حرفی برای گفتن داره... نمره ی من به این فیلم 8 از 10.

نمایش اسپویل
۷ دی ۱۴۰۱ ۰۴:۴۱

۷

نمایش اسپویل
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۵:۰۶

یک فیلم حال خوب کن با فیلمنامه ای خوب و بازی‌های خیلی خوب و عاشقانه ای که امیدوارم همیشه یادم بمونه. دیدنش بسیار توصیه میشه.

نمایش اسپویل
۵ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۴۸

فیلم خوبیه

نمایش اسپویل