دانلود فیلم The Power of the Dog 2021 (قدرت سگ) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Power of the Dog 2021

قدرت سگ

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۴۳

    اضافه شدن انکود جدید

    PaHe

  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۰۳

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K Criterion

فارسی

English

فیل بربنک، دامدار پرهیبتی ست که ترس و هیبت را در اطرافیان خود ایجاد می کند. وقتی برادرش به همراه همسر جدید و پسرش به خانه بازمی گردد، فیل آنها را عذاب می دهد. اما به نظر می رسد که عشقی در حال شکل گیری ست

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ۰۲:۴۷

توضیحات کامل در مورد این فیلم توسط یکی از کاربرهای پایین به اسم patira داده شده و دقیقا فیلمساز میخواد بگه گرایش های جنسی سنخیتی با مردونگی و سلطه گری نداره اما برخلاف ایشون به نظرم کلیت فیلم به خصوص با کمرنگ شدن کاراکترهای جورج و رز در طول فیلم و نیمه کاره موندن پرداختشون ضعیف بود و من این فیلمو لایق نمره ی بالایی نمیدونم... نمره ی من به این فیلم 7 از 10.

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ۰۲:۳۱

هالیوود با این فیلم های گیشه ای دوره افولش رو میگذرونه به نظر من اینو میشه حتی از گرمی بازار فیلم ها کشور های اروپایی یا بازار مشترک فهمید به خاطر همین دارن سعی میکنن فیلم های به ظاهر فلسفی و معنا گرا بسازن . شاید رمانی که از روش فیلم رو ساخته باشن خیلی پر سوز و گداز باشه ولی یک فیلم با یه موضوع ساده دیگه انقدر سانتیمانتال بازی ندارع . زیاده روی کردن ، فیلم با این روند متوسط هست و نه متوسط رو به بالا . بیشتر داری طبیعت و موزیک میبینی هر چند که به خوبی سر خوردگی ناشی از همجنس گرایی و مخفی کردن اون رو زیر پوست اقتدار مردانه نشون میده و در اخر هم خیلی تمیز کارو تموم میکنه ولی میگم بیش از اندازه احساسیش کردن .

نمایش اسپویل
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۳۵

chera enghad in film fogholade bood.... hatman pishnahad mishe .... hatman 2 saat lezzat mibarid

نمایش اسپویل
۱۱ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۲۸

این فیلم نشون میده شر و ور ساختن خیلی راحته و از اون راحت‌تر جایزه بردنه. اونم چی؟ بهترین کارگردانی:)) واقعا کارگردانی این فیلم سخت‌تر و بهتر بود یا CODA? کارگردان CODA حتی نامزد هم نشده بود!!! رز و جورج بابت کدوم بازی نامزد اسکار شدن؟ رز از این پرداخت نشده‌تر میتونست باشه؟ بابت الکل خوردن نامزد شده؟ خسته نباشید بهش میگم.

نمایش اسپویل
۲۳ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۳

فیلم The Power of the Dog به طرز استادانه‌ای مخاطب رو با استفاده از پیش‌قضاوت‌های خودش در مورد مردانگی فریب می‌ده و در پایان آدم رو به فکر میندازه که چقدر در مورد شخصیت‌ها در اول فیلم اشتباه می‌کرده... پایان فوق‌العاده‌ای داشت، بسیار هم خوش ساخت بود. بازی‌ها هم عالی بودند به خصوص فیل، پیتر و رز.

نمایش اسپویل
بیشتر