دانلود فیلم The Devil All the Time 2020 (همیشه شیطان) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Devil All the Time 2020

همیشه شیطان

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۰۶

    اضافه شدن پخش آنلاین

    با زیرنویس فارسی و انگلیسی

  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳

    منتشر شد

فارسی

English

در دهه شصت میلادی و پس از پایان جنگ جهانی دوم،در جنوب اوهایو مردمی مستاصل و درمانده با صدمات روحی ناشی از جنگ روزگار میگذرانند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۲۵

یجا راجع به این فیلم نوشته بود که "" بدون تردید این ضعف‌ها ناشی از فیلمنامه اثر است. چرا که کامپوس به عنوان یک کارگردان سعی کرده رُمانی سنگین را به شکلی کامل در یک فیلم روایت کند "" من نمی دونم چرا هر فیلم آبکی رو وقتی میخواین توجیه کنن میگن خیلی سنگین بود و باید چندبار نگاه کرد و این حرفا ... در اینکه انشان های مذهبی ، بلااستثناء ، با هر دین و مذهبی، بیمار روانی هستند شکی نیست اما حقیقتا »»»» این فیلم، مزخرف کامل بود ««««««««

نمایش اسپویل
۴ فروردین ۱۴۰۰ ۲۰:۲۷

چقد خوبه این فیلم. محشره

نمایش اسپویل
۱۸ دی ۱۳۹۹ ۰۳:۵۰

خواهشا اگه حالتون بده یا روحیتون پایینه فعلا این فیلمو نبینید. فیلم پیام مهمی داره و با معرفی شخصیت های متعدد و داستان هاشون پیام خودش رو میرسونه ، راجب موضوعات مهمی حرف میزنه و به شدت دارکه ، واقعا تاثیر گذاره ولی دیدنش آسون نیست.

نمایش اسپویل
۲۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۲۰

آقا خواهشا نکنید این کارو؛ نظر مخاطبین فیلم محترم ولی با چه متر و معیاری میاین برچسب "روایت پیچ در پیچ" و "فیلمنامه قوی" رو به این اثر بی سر و ته نسبت میدین؟!! به خاطر این توصیفات پای فیلم نشستم ولی قطعا کسی که به خاطر این نوع تعریف پای فیلم بشینه چیزی که باید رو نه تنها دریافت نمی‌کنه بلکه به هیچ وجه وجود روایتش متقاعدکننده نیست. این فیلم نمونه‌ی عالی شکست اقتباسی مستقیم از مدیوم ادبیات در سینماست اگر دنبال همچین نمونه‌ای می‌گردین حتما پیشنهاد می‌شه دیدنش.

نمایش اسپویل
۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۴۶

فیلم به شدت با دین سر مشکل داشت آخه چه دلیلی داره یه روحانی با این چهره ی نورانی چنین باطن پلیدی داشته باشه .......من که با این مدل توهمات جهت دار مخالفم

نمایش اسپویل
۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۷

شما ندیدی من توی محل کارم هر روز میبینم و زجر میکشم

نمایش اسپویل
۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۰۵:۵۷

برای من قابل درک و منطقی بود

نمایش اسپویل
بیشتر