
Terms of Endearment 1983
واژههای مهر
- James L. Brooks
- PG
- ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه
فارسی
English
آورورا و اِما مادر و دختری هستند که با هم زندگی میکنند. اِما با فلَپ، جوانی که دبیر دبیرستان است و درآمد چندانی ندارد ازدواج میکند. مادر اِما با این ازدواج مخالف است و از فلپ خوشش نمیآید...


دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
kasramir92
kasramir92
۲۳ شهریور ۱۴۰۴ ۱۹:۱۲
در اصل این فیلم یه رمان زنانه بوده اول که در قالب یه فیلم دراومده و به نظرم زیاد هم این داستان کم کشش در قالب سینما خوب ننشسته شاید همون در قالب رمان جالبتر باشه. فیلم جوایز زیادی گرفته که شاید در زمان خودش و احتمالا با رقبای نچندان قوی تونسته این جوایز را بگیره. در کل یه فیلم متوسطه به نظرم با یه داستان زنانه کم کشش و خسته کننده و یه پایان احساسی که شاید در قالب رمان برای یه زن خانه دار تو دهه 70 یا 80 میلادی میتونسته جالب باشه. بخونه و با دوستاش به اشتراک بذاره و با هم در موردش حرف بزنن بخندن و گریه کنن و احساساتشونو درمیون بذارن. به نظرم نه نقش و نه بازی جک نیکلسون هم چیز زیادی به فیلم اضافه نکرده و حتی میشه گفت این کاراکتر و نوع ارتباطش با همسایش خیلیم قوی و باورپذیرو جالب از آب درنیومده.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Polestar
Polestar
۱ فروردین ۱۴۰۴ ۱۷:۵۸
خسته کننده و خواب آور
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Majik
Majik
۲ آذر ۱۴۰۳ ۲۲:۱۴
Terms of Endearment 1983 برای من یادآوری مجدد این جمله بود : زندگی پیچیدست. حالا فیلم مورد علاقم نشد. فکر میکنم فقط تا حدی رابطه مادر دختری به وجود اومد ولی رابطه جدی زناشویی و مشکلاتش تو فیلم غایب بود. رابطه خواهرها که خیلی ناچیز بود. فکر میکنم دیوونهبازی جک نیکولسون تقریبا تو فیلم نشسته بود، هرچند که این مدل نقش رو قبلا هم بازی کرده بود. درکل دیدنش واسم لذتبخش بود. به آدمهای اطرافم گاها میگم که زندگی مشکلات بزرگتری داره پس بیشتر صبوری کنید. فکر میکنم زمانی رو که میشه با عشق سپری کرد نباید با نفرت و ناراحتی گذروند. زندگی کوتاهه، از فرصتی که دارید استفاده کنید.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
armannella
armannella
۱۲ دی ۱۴۰۲ ۰۶:۲۷
یکم روند فیلم کنده ولی واقعا درام قشنگی برای جایگاه مادری بود
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Amin_cfc
Amin_cfc
۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۰۴:۳۵
فیلم خوبی نیست.فیلمو بخاطر استاد جک نیکلسون دیدم .بازیگرا عالی بودن ولی خود فیلم اصلا اون کشش و جذابیت داستانی رو برای مخاطب امروزی نداره .زیرنویس هم داغون بود .برای این فیلم فقط یدونه زیرنویس افتضاح ناهماهنگ هست .
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ