سوالی که چندوقته ذهنه منو مشغول کرده اینه که هالیوود وقتی به فیلم بریتانیایی مخصوصا تاریخی میسازه آیا همه هنرپیشه ها بریتانیایی هستند با تمرین میکنند که با لهجه انگلیس صحبت کنند .چون انگلیسیای مغرور خیلی روی لهجشون متعصبن؟؟؟؟؟؟
بر اساس چه منطقی این بازیگر ها رو به جای شخصیت های این اثر بسیار زیبا استاد دیکنز انتخاب کردند؟؟پیشنهاد می کنم کتاب رو به زبان اصلی اول بخونید , بعد اینو نگاه کنید. بعید می دونم تا اخرش نگاه کنید . مخصوصا کارکاتر سیاه پوست , شخصیت داستان پسر سفید پوست هست .
اصلا بحث نژاد و نژاد برستی نیست
ولی حرف سروش رو قبول دارم هرچیزی باید سر جای خودش باشه
این سیاست هالیوود که به بهونه رفع نژاد برستی شخصیعت های سفید تاریخی رو سیاه بوست میکنه خیلی مسخرست
بس فردا اسکندر مقدونی هم سیاه بوست میکنن
منظور نژاد سفید است.
کارکتر کتاب یک پسر سفید پوست انگلیسی است.
نه یک رنگین پوست هندی.
مثل اینست که فیلمی از مارتین لوتر کینگ یا مالکولم ایکس بسازند و برد پیت یا دنیل کریگ بجاش بازی کنه. احمقانه است.
خیر. دیوید کاپرفیلد رمانی است اثر نویسنده بزرگ انگلیسی چارلز دیکنز در 1850.
اما نکته اینجاست، که کارکتر کتاب دیکنز پسری سفید پوست است.
اما از انجایی که هالیوود کمر به قتل تاریخ و ادبیات و هنر بسته،
در این فیلم آشغال دِو پتل هندی سیاه نقش کارکتر سفید را بازی میکند. pc culture is killing culture
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
saeed_amraee
saeed_amraee
۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۰۷
سوالی که چندوقته ذهنه منو مشغول کرده اینه که هالیوود وقتی به فیلم بریتانیایی مخصوصا تاریخی میسازه آیا همه هنرپیشه ها بریتانیایی هستند با تمرین میکنند که با لهجه انگلیس صحبت کنند .چون انگلیسیای مغرور خیلی روی لهجشون متعصبن؟؟؟؟؟؟
۰
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
keshavarz071
keshavarz071
۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۰۴:۰۲
بر اساس چه منطقی این بازیگر ها رو به جای شخصیت های این اثر بسیار زیبا استاد دیکنز انتخاب کردند؟؟پیشنهاد می کنم کتاب رو به زبان اصلی اول بخونید , بعد اینو نگاه کنید. بعید می دونم تا اخرش نگاه کنید . مخصوصا کارکاتر سیاه پوست , شخصیت داستان پسر سفید پوست هست .
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Reza_j_l
Reza_j_l
۱۳ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۷
مزخرف به تمام معنا
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
morijan
morijan
۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۶:۲۶
همون شعبده باز معروف هستش؟
ArchexFA
ArchexFA
soroush007
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۳۰
حرف سروش و تایید میکنم :)
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
soroush007
soroush007
danial.sh
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۱۸
دقیقا. هالیوود داره قیمه ها رو میریزه توی ماستا :-)))))))))))
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
danial.sh
danial.sh
soroush007
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۰۲
اصلا بحث نژاد و نژاد برستی نیست ولی حرف سروش رو قبول دارم هرچیزی باید سر جای خودش باشه این سیاست هالیوود که به بهونه رفع نژاد برستی شخصیعت های سفید تاریخی رو سیاه بوست میکنه خیلی مسخرست بس فردا اسکندر مقدونی هم سیاه بوست میکنن
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
soroush007
soroush007
mn75
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۲۱
منظور نژاد سفید است. کارکتر کتاب یک پسر سفید پوست انگلیسی است. نه یک رنگین پوست هندی. مثل اینست که فیلمی از مارتین لوتر کینگ یا مالکولم ایکس بسازند و برد پیت یا دنیل کریگ بجاش بازی کنه. احمقانه است.
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mn75
mn75
soroush007
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۳۷
دو پاتل کجاش سیاهه؟ :// با هندیا مشکل دارید لطفا رنگ پوستشون رو بهونه نکنید مهم اینه بازیش خوب باشه که هست
۱
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
soroush007
soroush007
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۵۵
خیر. دیوید کاپرفیلد رمانی است اثر نویسنده بزرگ انگلیسی چارلز دیکنز در 1850. اما نکته اینجاست، که کارکتر کتاب دیکنز پسری سفید پوست است. اما از انجایی که هالیوود کمر به قتل تاریخ و ادبیات و هنر بسته، در این فیلم آشغال دِو پتل هندی سیاه نقش کارکتر سفید را بازی میکند. pc culture is killing culture
۲
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ