دانلود فیلم Kramer vs. Kramer 1979 (کریمر علیه کریمر) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Kramer vs. Kramer 1979

کریمر علیه کریمر

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ ۰۰:۱۸

    اضافه شدن انکود جدید

    x0r, RARBG

  • ۰۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۰۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین به روز رسانی شد

فارسی

English

مردی که به تازگی از همسرش جدا شده، سعی می کند به تنهایی از پسرش مراقبت کند، در حالی که باید در دادگاه هم برای گرفتن سرپرستی او بجنگد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ مهر ۱۴۰۱ ۰۱:۱۶

چقد شما خوبی آقای داستین هافمن ...

نمایش اسپویل
۱۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶

عالی و تاثیرگذار.

نمایش اسپویل
۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۴:۱۴

فیلم تاثیرگذار و خیلی خوبیه .خدای من اون بچه کوچولوه اندازه هافمن و مریل خوب بود. با اینکه طلاق عادی سازی شده ولی تاثیرش رو بچه ها همونه. فیلم قشنگیه خیلی ظریف و پر از جزعیاته و طلاق و تاثیرش روی بچه ها خیلی قشنگ موشکافی کرده . و جالبه اینه فیلم معروفه به اینکه اصلا جانب داری نکرده و همه رو گذشته به اختیار بیننده. بازی ها عالیه داستانش قشنگه، کارگردانیش حرف نداره مخصوصا بازی گرفتن از پسر کوچولو. درام تلخیه اگه عمیق نگاه کنید. و اخره فیلم خداست.

نمایش اسپویل
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۵۵

خیلی عالی واقعا بی نظیر بود.... با وجود اینکه داستین هافمن با کاراکتر تد شخصیت اصلیه و مریل استریپ با شخصیت جوآنا در نیمی از فیلم حضور نداره اما در روند نتیجه گیری داستان نیومدن کاسه کوزه ها رو سر جوآنا بشکنن و اونو مقصر جلوه بدن و مانند همه ی طلاق ها هر دو طرف یه جاهایی مقصرن حالا ممکنه یکی کمتر یکی بیشتر.... بازی ها درون فیلم فوق العاده ستودنی بود از داستین هافمن و مریل استریپ تا جاستین هنری که خیلی فراتر از سنش عمل کرد.... بعضی آدمها چهره ی معصومانه ای در جوونی دارن که هرگز دوست نداری پیریشو ببینی و باور کنی پیر میشن من در مورد مریل استریپ همچین نظری دارم که در جوونی بسیار زیبارو و دلنشین بود و حیف همچین چهره ای بود که حالا پیر شده.... کریمر علیه کریمر یه درام با مضمون طلاقه که به بررسی آسیب شناسی این پدیده ی ناراحت کننده و قربانیان اون که فرزندان طلاق هستند به زیبایی هرچه تمامتر میپردازه.... ظاهرا داستین هافمن به دلیل سبک متد اکتینگی که داره خیلی مریل استریپ رو آزار داد که اخیرا با افشاگری مریل استریپ مجبور به عذرخواهی شد از سیلی زدن به صورت مریل استریپ گرفته تا آروغ زدن و شکستن لیوان با دست در پشت صحنه ی این فیلم.... نمره ی من 8/5 از 10

نمایش اسپویل
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۱۷

یه درام فوق العاده چقد اون پسر که نقش بیلی رو بازی میکرد با اون سنش خوب بازی میکرد بانو استریپ و هافمن هم که عاالی

نمایش اسپویل
بیشتر