دانلود فیلم Rocky 1976 (راکی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Rocky 1976

راکی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۴۵

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K BluRay

  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۴۴

    اضافه شدن انکود جدید

    FraMeSToR, ESiR, LAMA, x0r

فارسی

English

بوکسوری گمنام به نام «راکی بالبو» با شرکت در مسابقات غیرقانونی، امرار معاش می‌کند و زندگی فقیرانه‌ای دارد. تا اینکه قهرمان سنگین وزن جهان، برای افزایش محبوبیت خود، تصمیم می‌گیرد با بوکسوری ناشناخته، یک مبارزه‌ی نمایشی ترتیب دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ مرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۳۴

قدیم توی دوران خودش خوب بود، ولی الان معمولیه

نمایش اسپویل
۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۳۰

شاهکار اصلی آقای بیل کونتی هستن آهنگساز این فیلم . محشر

نمایش اسپویل
۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲

زندگی حریفی نیست که بتونی شکستش بدی ولی باید تا آخرین راند بهش ضربه بزنی با تجربه 10 سال زندگی مشترک میگم تنها چیزی که برات میمونه و پایان تلخی ها و زخمهای این جنگ نابرابر عشقته که تو عاقوش بگیریش و آروم بشی

نمایش اسپویل
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۰۹

راکی شخصیتی است که در یک واقعیت خاص اجتماعی در یک شرایط نابهنجار می‌کوشد بندهای اسارت را از هم بگسلد و از هیچ همه چیز بسازد. به تعبیر دیگر راکی می‌باید در یک برزخ تاریخی-اجتماعی تکلیف خودش را یکسره کند.

نمایش اسپویل
۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷

شاید خود شماام ندونی برزخ تاریخی - اجتماعی چه معنی ای میتونه داشته باشه، اما اگه چیزی رو تعبیر به برزخ میکنی، پس نمیتونه شرایط نابهنجار باشه، در برزخ اصولاً هنجاری نیست که حالا بخواد نابهنجار بشه. و تعبیر "واقعیت خاص اجتماعی" هم بی معنیه. واقعیتِ اجتماعی؟ واقعاً معنی ای داره؟ و اگه اسارتی هست که این کاراکتر بخواد از هم بگسله! بیشتر به نظر میاد درونی باشه. اگه اسارت اجتماعی بود که میشد یه فیلم صرفاً سیاسی. درصورتی که این فیلم شخصیت محوره و تمرکزش روی رشد و تحولاتِ یک فرده. به کار بردن کلمات پست سر هم به اونها معنی نمیده دوستِ عزیز. باید پشتش تصوری باشه و فسلفه ای موفق باشی

نمایش اسپویل
۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۴:۵۵

راکی: می‌دونی چی شد که یه مشت‌زن شدم؟ مادرم بهم می‌گفت تو با ذهن قوی به دنیا نیومدی، پس سعی کن از بدنت استفاده کنی، واسه همین رفتم سراغ مشت‌زنی آدرین: (می‌خندد) راکی : چرا می‌خندی؟ آدرین : آخه مادر من برعکس اینو بهم می‌گفت، می‌گفت تو بدن خوبی نداری، سعی کن از ذهنت استفاده کنی.

نمایش اسپویل
بیشتر