دانلود فیلم One Flew Over the Cuckoo’s Nest 1975 (پرواز بر فراز آشیانه فاخته) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

One Flew Over the Cuckoo's Nest 1975

پرواز بر فراز آشیانه فاخته

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۴۹

    اضافه شدن انکود جدید

    720p EbP

  • ۰۲ تیر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۲

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روز رسانی شد

فارسی

English

«رندل پاتریک مک مورفی» (جک نیکلسون) را به جرم تجاوز دستگیر می‌کنند و به حکم دادگاه او را برای بررسی وضعیت روانی اش به بیمارستان روانی ایالتی می‌فرستند. مک مورفی، با مقررات سخت و غیر انسانی تیمارستان که توسط زن سرپرستاری (لوئیز فله چر) اعمال می‌شود مخالفت می‌کند...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۱۴

این فیلم به معنای واقعی کلمه قشنگه :)

نمایش اسپویل
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ۲۲:۵۲

خوب و جالب بود ولی شاخ هم نبود زمانش هم یک مقدار طولانی و کش داده بود امتیاز من هفت

نمایش اسپویل
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۲۸

متاسفانه وقتی یک فیلم رو قبلا حتی اگر خیلی وقت پیش دیده باشی ممکن هست فیلم برات دیگه جاذبه نداشته باشه . من سن کمی داشتم وقتی این فیلم رو دیدم و اون موقع مضمون فیلم و صحنه هاش برام بسیار تند و تیز و اثر گذار بود ولی الان که بعد سالها دوباره اون فیلم رو مگاه میکنم این حس تعدیل شده ولی انچه که این بار برام اهمیت بیشتری داشت این بود که به چقدر قشنگ دیگر بازیگران فضای از هم گسیختگی و هرج و مرج روانی رو خلق کردن . اگر اوجه کنید اکثر این ادم ها بی عقل نیستن فقط روانشون توسط جامعه زخمی شده و به جای اینکه اسایشگاه محلی باشه برای باز پروری اونها جهت بارگشتشون به جامعه نقش مکانی برای خنثی کردن اونها رو به عهده میگیره به صورتی که انها با بازگشت به جامعه و القاء زندگی نرمال هر کدام رو بهبودی میرن . داستان نوعی نقد سیستم تربیتی جامعه و گسست بین ارزش نسل های مختلف هست و برای درک بهتر فیلم اگر رمانی که فیلم از روش به همین نام ساخته شده رو بخونید فیلم رو روانتر درک خواهید کرد . و در اخر اینکه روح یکی و جسم دیگری از این قفس به پرواز درامد . 8 از 10.

نمایش اسپویل
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۴:۲۰

بهترین بهترین بهترین ... لحظه به لحظه اشو غرق در فیلم بودم و حتی یه سری از جاهاش رو چند بار میزدم عقب و دوباره میدیدم.

نمایش اسپویل
۵ دی ۱۴۰۱ ۰۲:۳۳

عاشق فیلم های قدیمی ام چون به معنای واقعی کلمه مفهومی و عمیقن و شما رو غرق در خودش میکنه جوری که ساعت ها و حتی روزها ذهنتون مشغول فکر کردن بهش میشه که این فیلم هم از این قاعده مستثنی نیست.

نمایش اسپویل
بیشتر