دانلود فیلم Midway 2019 (میدوی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Midway 2019

میدوی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۳۹

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K SPHD

  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۳۸

    اضافه شدن انکود جدید

    POH, LoRD, x0r

فارسی

English

داستان نبرد میدوی که توسط رهبران و سربازان نقل می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ خرداد ۱۴۰۲ ۰۳:۲۱

فیلم بدی نیست ولی وقتی یک رشته وقایع تاریخی رو میخوای تو یه فیلم جمع کنی کیفیت کار میاد پایین ، بهترین کار این بود در قالب یک مینی سریال یا سریال در میاوردنش . شما داستان رو از 1937 یعنی قبل جنگ شروع میکنی تا حمله به پرل هاربر و بعد نبرد میدوی . نتیجه این میشه که کارکترها پخته و پرداخته نمیشن و داستان بی سر و ته میشه . بهترین فیلم ها نبرد اقیانوس ارام فیلم پرل هاربر 2001 و pacific 2010 هست که با به یک دوره تاریخی خاص میپردازه یا به یک بازه تاریخی در چند قسمت و کارکتر هایی که هر کدوم داستانی دارن . در مورد جلو های ویژه هم که بعضی از دوستان میگن همش جلوه ویژه بود مگه به غیر جلوه ویژه میشه یک ارتش کامل رو اورد تو فیلم . 6.5 یا 7 شاید بهترین امتیاز برای این فیلم هست .

نمایش اسپویل
۱۵ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۴۸

یه فیلم جنگی دیگه با روایت یه طرفه ، قهرمان سازی ظاهری و حق نشون دادن اقدامات جنگی کشور سازنده ... فیلم اما درام ضعیف داره از حق نگذریم اکشن و جلوه های ویژه ش خوبن ولی داستانش تعریفی نداره ... جالبه که زن سرباز آمریکایی وقتی می‌شنوه توکیو رو بمباران کردن حتی یه لحظه هم حالت ناراحتی نمیگیره ... چی میشه که این همه حماقت رو برای عادی سازی کشتار مردم به خرج میدن ؟ مردم چین خونشون رنگین تره از ژاپن ؟

نمایش اسپویل
۲۵ آبان ۱۴۰۰ ۰۴:۵۷

یک چیزی که راجع به این فیلم خیلی شما رو درگیر میکنه اینه که شما دقیقاً نمیفهمید چه اتفاقی میوفته یعنی در توضیح اینکه کی داره میره کجا کی از کجا میاد کجا میخواد بره بشدت ضعیف عمل کردن خودتون ببینید متوجه میشید

نمایش اسپویل
۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۴۵

پس‌خیلی خنگ بوده کارگردانش ، مسخرست اینجور فیلمهای یکطرفه

نمایش اسپویل
۱ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۵۷

فقط جلوه ویژه

نمایش اسپویل
۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۱۰

عالی بود

نمایش اسپویل
بیشتر