دانلود فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood 2019 (روزی زیبا در محله) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

A Beautiful Day in the Neighborhood 2019

روزی زیبا در محله

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۰۷

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K DON

  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۰۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

    به روزرسانی شد

فارسی

English

دوستی غیرمنتظره‌ی «فرد راجرز» مجری برنامه‌ی خردسالان و «لوید ووگل» ژورنالیست با بازی «متیو رایس.» این خبرنگار از سوی مجله‌ی «اسکوایر» مأموریت پیدا می‌کند مصاحبه‌ای با راجرز ترتیب دهد اما این کار تأثیرات عمیقی بر زندگی ووگل می‌گذارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۲۷

یک چیزی که فکر کنم بعضی از دوستانی که کامنت گذاشتن و فیلم واسشون معمولیه در نظر نگرفتن اینه که آقای راجرز یه شخصیت واقعی بوده و مثل عمو پورنگ آمریکاییهاست، برای همین واسشون یه حس نوستالوژیک داره. برای همین این فیلم رو بیشتر دوست دارن ولی دیدن این فیلم برای ما ممکنه اونقدرها حس عمیقی نداشته باشه.

نمایش اسپویل
۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۸

فیلم خوبی بود با حضور درخشان تام هنکس . 100٪ توصیه میشه برای دیدن . 7 از 10

نمایش اسپویل
۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۰:۴۷

ببینین دوستان ... من متاسفم که خیلیا تحت تاثیر تبلیغات پشت این فیلم بینهایت کسل کننده و بچه گانه قرار میگیرن و ازش بعنوان یه فیلم خوب با بایزی عالی تام هنکس یاد میکنن ... کسانی که این فیلمو ساختن دست اندر کاران و همه عوامل فیلم فقط و فقط به فکر برگشت سرمایه اشون نستن و اینقدر این فیلمو با منتقدای مختلف تبلیغ میکنن و جایزه های بیخودی بهش میدن و نامزد این جشنواره و اون جشنواره میکنن تا من و شما فکر کنیم به به چه اثر زیبایی ... پیام فیل مهربانی دوستی احترام و همه مفاهیم خوب انسانی .. ولی مگه ما بچه ایم ؟؟؟ ما فیلم‌ برای چی میبینیم ؟ این پیامهارو کارتون برنامه کودک هم بیان میکنه چه لزومی داره تام هنکس بیاد برامون سخنرانی کنه ... چه نقشی بود اصلا از تام هنکس ... خواهشا اینقدر بیخود از یه فیلم تعریف نکنین این فیلم نبود .... انگار نشستی و یه برنامه در مورد تربیت و اخلاق این یزا نگاه میکنی . فیلم اگرم پیامی داره مباید مثل سمبه بکنتش تو مغز بیننده که .... باید در خلال اتفاقات بیان بشه و قضاوت رو و نتیجه رو بزاره بعهده شخص بیننده

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۵۰

دراین روزهای پر از کابوس خیلی احتیاج داشتم به دیدن چنین فیلمی. با این شتاب زندگی روزمره چنین فیلمهای دیدنشون واجبه. کند هست اما برای من کسل کننده نبود و حالم رو خوب کرد.

نمایش اسپویل
۸ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۲۹

فیلم خوبیه ، میشه گفت پیام خوبی برای اهمیت دادن به همدیگه میده ... روند داستانیش ولی کند پیش می‌ره .. همراه بازی زیبای تام هنکس و شخصیت پردازی های توسط ... میشه حال خوبی ازش گرفت ...

نمایش اسپویل
بیشتر