دانلود فیلم Bridge of Spies 2015 (پل جاسوسان) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Bridge of Spies 2015

پل جاسوسان

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۴۵

    اضافه شدن انکود جدید

    Silence

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۴۴

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo, HiDt

فارسی

English

در طول جنگ سرد، یک وکیل باتجربه آمریکایی تلاش دارد تا یک خلبان جاسوس سازمان "CIA" که در خاک شوروی اسیر شده است را آزاد کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ آبان ۱۴۰۱ ۰۵:۵۷

ایرانی ها یک سنتی داشتن که موجب پربار شدن و ماندگاریشون شد که انگار به فراموشی سپرده شده . ما نکات خوب رو از ملل مختلف حتی ملل غالب بر خود میگرفتیم و بدی ها و شکست هاشون رو به عنوان عبرت و تجربه کم هزینه استفاده میکردیم . امریکا با تمام رفتار های سلطه گرانه ای که برای منافع خودش کرده نمونه بارز کشور قانون هست . این کشور رو قانون خوب و نه قانون بد ساخته و قوه قضایه و قانون گزار مستقل و در کل تفکیک قوا داره و ملتش هم پی قانون خوب هستن و هم قانون خوب رو همه بهش گردن میزارن ولی قبول کنین ما ایرانی فقط از این ملل سبوعیت رو میخوایم یاد بگیریم حتی جامعه ما نه در پی قانون خوب هست ، نه قانون مدار هست و هرکی ساز خودش رو میزنه . هر وقت ما هم به این درجه از شعور و فرهنگ رسیدیم این کشور دیگر وضعیت این روزهای خودش دوباره تجریه نخواهد کرد .

نمایش اسپویل
۳ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۴۵

هنر مذاکره و همچنین پایبند بودن به انسانیت و قانون

نمایش اسپویل
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵

درسته تو فیلم های جاسوسی میشه حسابش کرد اما فیلم بسیار ضعیف و مشکل داری هه 4 از 10

نمایش اسپویل
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۰۷:۱۵

اولویت بالای "انسانیت" نسبت به هر چیز دیگه ای، موضوع بسیار خوبیه که تو فیلم بهش پرداخته شده. وکیل شریفی که معتقده هر متهمی مستحق دفاع از خودش هست و بدون توجه به دیگران به کار خودش اعتقاد داره. علاوه بر فیلمنامه خوب، توانایی اسپیلبرگ در به تصویر کشیدن شرایط اون دوران قابل تحسینه؛ از طراحی لباس خوب گرفته تا ترسیم کردن درست شرایط فرهنگی و اجتماعی اون دوران. یه فیلم ساده و بی آلایش، بدون قهرمان سازی های مرسوم هالیوود. فقط باید دید و لذت برد.

نمایش اسپویل
۳ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۰۶

فیلم خوبی بود هر چند که آخر داستان قابل پیش بینی بود. فیلم یکم کند پیش میره اما ارزش یکبار دیدن رو داره. 6.5/10

نمایش اسپویل
بیشتر