دانلود فیلم Room 2015 (اتاق) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Room 2015

اتاق

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۱۱

    اضافه شدن پخش آنلاین

    پخش آنلاین به روز رسانی شد

  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۰۷

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی نما

فارسی

English

داستان دختری به نام جوی که به همراه پسرش(جک) در اتاقی زندانی شده است. این اتاق یک نورگیر در سقف و یک در مجهز به سیستم امنیتی دارد که رمز آنرا، مردی به نام نیک می‌داند. جوی که نزدیک 7 سال در این اتاق زندگی می‌کند، به دنبال راهی است تا همراه پسرش از آنجا فرار کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اسفند ۱۴۰۲ ۲۲:۱۰

خیلیییی باگ داشت فیلم و اغراق آمیز و غیر واقعی. اصلا پیشنهادش نمیکنم.

نمایش اسپویل
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ۲۱:۴۳

یک درام خسته‌کننده و بدون جذابیت که سردرد گرفتم ازش امتیاز من پنج

نمایش اسپویل
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ۲۳:۰۰

چرا براي بعضيا سواله كه كاراكتر هاي فيلم چجوري سر از اون اتاق دراوردن و انگيزه ي اين ادمربايي چي بوده!؟يه سرچ ساده گوگل بكنيد ميبينيد چندين كيس مشابه اين ادم ربايي به همين شكل و با مدت هاي بسيار طولاني تر ( يكي شون به مدت ١٣ سال) اتفاق افتاده ، و به همين ترتيب ، زنداني ، صاحب فرزند هم شده .

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۱:۴۸

حاوی اسپویل المان های متعددی در فیلم دیده میشه که بنظر میاد کارگردان قصد داره از طریق استعاره با مخاطب صحبت کنه ؛ از برگ خشکی که از اول فیلم روی دریچه سقف افتاده تا برف آخر فیلم ؛ ولی این سرنخ ها اکثرا به هیچ جایی نمیرسن . در سکانسی که مادر بچه خودش رو در ماشین پلیس میبینه ، برای لحظاتی حس میکنی که مادر و فرزند در دوطرف شیشه ماشین گیر افتادند -انگار که منظوری پشت این توقف دراماتیک هست - که به یکباره در ماشین باز میشه و هیچ ... چرا کاراکتر روی غلات با کارتونی که بچه میبینه یکی عه ؟ چرا وانت قرمز اسباب‌بازی شبیه وانت پدره ؟ سگ نماد چه چیزیه ؟ زندگی ؟ طبیعت ؟ چه ارتباط معنایی بین سگی که در داستان گیر افتادن مادر نقش داشت و سگی که بچه آن را دوست دارد وجود دارد ؟ فکر کنم اکثر این سوالها پاسخی ندارد ایراد دوم ، مبهم بودن فیلمنامه است ؛ آیا درباره تاثیر منفی ایزولیشن بر زندگی افراد است ؟ آیا درامی درباره روابط ناسالم زوج هاست ؟ یا یک فیلم ترسناک درباره یک روان‌پریش ؟ یا حتی فیلمی انتقادی درباره فرصت‌طلبی رسانه ها ؟ با چه گروهی باید همدردی کنیم و اشک های درخواستی کارگردان را بر سر چه قبری بریزیم ؟ مشکل دیگر ، حفره های متعدد فیلمنامه است ؛ چرا مرد روان‌پریش بچه را در همان باغچه خودش دفن نمیکند ؟ چه دلیلی دارد که به خواسته مادر گوش کند ؟ چرا به دنبال بچه نمیدود ؟ چرا مادر حبس شده بود ؟ چه برسر پدر آمد ؟ احساس میکنم که خود رمان فیلم ، شبیه رمان محاکمه از کافکاست که فرد بدون هیچ دلیلی دادگاهی میشه، ولی خب اگر قراره در اون سطح فلسفی و به‌اصطلاح ابزورد باشه باید به همون سبک وفادار بمونه ، تک‌تک جزییات باید بهت سرنخ بدن ، نه همچین فیلمی که بیشتر شبیه تله‌فیلمه تا آرت‌هاوس و اصلا پردازش مناسبی نداشته

نمایش اسپویل
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ۲۳:۳۸

عالی،با روح و روانت بازی میکنه

نمایش اسپویل
بیشتر