
Vox Lux 2018
وکس لوکس
- Brady Corbet
- R
- ۱ ساعت و ۵۴ دقیقه
فارسی
English
مجموعه شرایطی غیر عادی و خارق العاده موفقیت هایی غیرمنتظره برای یک ستاره ی پاپ به ارمغان میاورد.

فارسی
English
مجموعه شرایطی غیر عادی و خارق العاده موفقیت هایی غیرمنتظره برای یک ستاره ی پاپ به ارمغان میاورد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Shaghayegh007
Shaghayegh007
۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۶:۱۰
به نظرم اصلا تکلیف کارگردان با فیلم مشخص نیست. من نتونستم با فیلم ارتباط برقرار کنم. توصیه نمیکنم.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ALI MOLA
ALI MOLA
۱۸ تیر ۱۴۰۰ ۰۲:۱۷
نوع روایت کارگردان خیلی عجیب بود برای این فیلم و به نظرم خواسته بود طرحی نو دراندازه ولی ایده اش نگرفته و فیلم تلف شده
۳
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Maedehsoltan
Maedehsoltan
۳۰ آبان ۱۳۹۸ ۰۰:۵۷
Mozakhraf
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
dante1994.ahmad
dante1994.ahmad
۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۸:۵۳
چندین هفته پیش ک من میخواستم a star has born رو ببینیم خیلی دو دل و شکاک بودم راجب دیدنش و احساس میکردم ممکنه فیلم خوبی نباشه بعئ از بازکردن هم اصلا تمایلی نداشتم به دیدن فیلم که چند ثانیه بعد بردلی با یه اهنگ توپ امد رو صحنه و از همن اول حس یک فیلم خوب رو بهم داد و تا اخر هم همینطور بود و واقعا لذت بردم ولی این فیلم رو من با امید دانلود کردم مخصوصا بهدلیل حضور ناتالی از همن ابتدا ک بسیار ناامید کننده بود به این امید داشتم که بهتر بشه برخی از اهنگاش واقعا زیبا بودن ولی کارگردان اجازه پخش اونهارو بیشتر از یک دقیقه نمیداد اخر سر هم نفهمیدیم هدف این فیلم نشون دادن موفقیت یک خواننده ک از مرگ برگشته بود یا نشون دادن روان پرشی و الکلی بودنش پایانشم که نگم،من معمولا فیلم هایی ک دانلود میکنم رو ارشیو میکنم ولی این فیلم رو پاک میکنم
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
.mata
.mata
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۰۴
با اینکه این فیلم تخیلی و بوهمینراپسودی بر اساس واقعیته ولی هر دو تو یک ژانر و خیلی شبیه همند، برای همین میخواستم یه مقایسه کوچیک کنم در مورد بوهمین راپسودی قبل از تماشا به شدت انتظار داشتم افتضاح باشه و محکم نشسته بودم که هرجا اگه نتونستم ادامهش رو تحمل کنم قطعش کنم، درحالی که بعدش دیدم بعد اون اجرای آخر فیلم دارم دنبال دستمال میگردم برای پاک کردن اشکام، چقدر فیلم تمیز و مرتب و لذتبخشی بود - حتی با وجود اینکه نه پیگیر راکام نه قضایای الجیبیتی- و برعکس! قبل تماشای وکس لوکس منتظر یه فیلم عالی بودم، درحالی که بعد دیدنش دیدم باز هم اشتباه قضاوت کردم. هر چند به موضوع های مهمی اشاره میکنه ولی چون کارگردان خواسته از هر دری سخنی بگه و موضوعهای مختلف رو تو زمان کم نشون بده، خودش هم رشته کار از دستش در میره و بعد فیلم فقط یه "خب حالا که چی" بزرگ برای بیننده باقی میمونه ،نه بیشتر حیف از سیا،حیف از ناتالی پورتمن،حیف از وقت، حیف گیگ...
۰
۱
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ