دانلود فیلم The Hate U Give 2018 (نفرتی که تو می کاری) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Hate U Give 2018

نفرتی که تو می کاری

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۱۵

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K

  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۱۵

    اضافه شدن انکود جدید

    LoRD, Tigole, d3g, x0r

فارسی

English

دختری که شاهد قتل بهترین دوست دوران کودکی‌اش بدستان پلیس بوده، از طرف جامعه تحت فشار قرار می‌گیرد. اما او در این میان باید برای احقاق حق، صدایش را برای اجرای عدالت به گوش همه برساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ دی ۱۳۹۹ ۰۳:۲۱

کپی اتفاقات 2020 آمریکا

نمایش اسپویل
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۰۶:۴۹

بنظرم کتاب اش که ترجمه شده رو بخونین بهتر از دیدن فیلم هست. کتاب جایزه بهترین کتاب 2018 را در سایت goodreads.com گرفته.

نمایش اسپویل
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۶:۰۰

خیلی حوصله سر بر و طولانی بود. فیلم جنایی نیست، اصلا حال و هوای جنایی هم نداره، به زووور سعی کردن جناییش کنن. برای من سکانس‌های الکی مثلا تاثیرگذار فیلم کمدی بود. رابطش با دوستش کمدی بود. تمام شخصیت پردازی‌ها و بهتر بگم شخصیت نپردازی‌ها بد بود. دوست پسره هم خیلی منگول و منفعل و رو مخ بود. اگر بی‌خوابی زده به سرتون فیلم رو ببینید، ایشالا که خوابتون بگیره.

نمایش اسپویل
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ۰۱:۰۶

مضخرف به تمام معنا. اگر شما کتاب این فیلم رو بخونید تازه میفهمید که چقدر با هم فرق دارن . حتی یکی از شخصیتارو (دیوانته) به طور کامل حذف کردن. فقط میخواستن یه چیزی بسازن بدن بیرون. اگه واقعا میخواید داستانو بفهمید و تاثیر بگیرید و یا حتی گیج نشین بهتون توصیه میکنم که حتما کتابشو بخونین. (آخه وقتی که نمیشه همشو توی یه فیلم جا کرد خب سریالشو بسازید ولی گند نزنید توی داستان اصلی!) و شخثیت پردازی همه به طور واضحی افتضاح بود در حدی که چنتا از شخصیتارو حتی نمیفهمین کی بودن چیکار کردن.

نمایش اسپویل
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ۲۲:۳۳

فیلم درام قشنگی هست با مضمون نژادپرستی جامعه امریکا نقش اول این فیلم اماندیلا استینبرگ در نقش استارر واقعا فوق العاده بازی کرده صدرصد ارزش دیدن داره و لذت خواهید برد موسیقی فیلم و صحنه های دراماتیک و سکانسها دیالوگها عالی هستند نمره ۸ بهش میدم

نمایش اسپویل
بیشتر