دانلود فیلم At Eternity’s Gate 2018 (بر دروازه ابدیت) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

At Eternity's Gate 2018

بر دروازه ابدیت

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۲۲

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ۱۹:۲۷

    اضافه شدن انکود جدید

    AdiT

فارسی

English

نگاهی به زندگی ونسان ون گوگ در آرلس.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ۰۳:۵۶

با اینکه خیلی ویلیام دفو رو خیلی دوست دارم بنظرم برای این نقش مناسب نبود . نه بخاطر عدم توانایی ، چون چهره ش زیادی برای شخصیت ونگوگ با تجربه بود . ونگوگ آدمی آشفته و گیجی بود که در دنیای رنگی و شلوغ خودش زندگی می کرد . سعی می کرد احساسات و عواطفش رو که صرفا کسی درک نمی کرد رو با سبک نقاشیش روی بوم بیاره و نشون بده . برای همچین شخصیتی باید چهره ای سرگردونتری از دفو نیازه . ولی شکی درش نیست که مثل همیشه ترکوند . این فیلم رو خیلی دوست نداشتم ، بنظرم میتونست روی پروسه ی نقاشیاش ، دوستاش و اطرافیانش ، قبول نشدنش در جامعه ، وضعیت روانی ، اسکیزوفرنیاش و بیماری هاش بیشتر و بهتر وقت بذاره . روی هرچیزی که وقت گذاشت هم درست کاملش نکرد و میتونست کاملتر و بهتر وقت بذاره . با اجازه سینماتوگرافیش هم دوست نداشتم . اولش فکر کردم کارگردان میخواست با این سبک آشفتگی ذهنی وینسنت رو نشون بده ، که اگه اینطوره کارش رو خوب انجام نداده . خیلی به هم ریخته تر از اون چیزی بود که بشه نمادین برداشتش کرد . خیلی خوشحال میشدم اگر صحنه ی بریدن گوشش رو هم میذاشت و عواطفش رو نشون میداد بجای اینکه ثحبت های بعد از حادثه ش رو بذاره . امیدوارم مفید بوده باشه

نمایش اسپویل
۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۵۹

به نظرم اگر به ونگوگ و زندگیش و حرف هاش علاقه مندید کتاب شیفته ی خورشید رو بخوانید بهتره قبل از دیدن این فیلم بخوانید

نمایش اسپویل
۲ آذر ۱۴۰۰ ۰۰:۱۴

این ویلیام دافو چرا انقدر خوبه؟؟؟

نمایش اسپویل
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۰۵:۳۰

به شدت فیلم عمیقی بود، اگر از شخصیت و بیماری و زندگی ونگوگ اطلاعاتی ندارید، قبل از دیدن فیلم یه سرچ و مطالعه کنید تا به عمق فیلم پی ببرید. دوستانی که علاقه به نقاشی دارند حتما براشون جذابه و دوستانی که دنبال فیلم های عامه پسند هستند پیشنهاد میکنم نبیند چون فیلم یکجورایی برای مخاطب خاص درست شده و براشون حوصله سر بره.

نمایش اسپویل
۱۲ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۱۷

دوستان! سروران! یک فیلمی معرفی می کنم، واقعا هرگونه سلیقه ای، با هرگونه ذائقه ای، محال هست با این فیلمی که می گم نهایت لذت رو تجربه نکنه: The House of Spirits.

نمایش اسپویل
بیشتر