دانلود فیلم The Great Battle 2018 (نبرد بزرگ) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Great Battle 2018

نبرد بزرگ

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۴۶

    اضافه شدن انکود جدید

    KRaLiMaRKo, Tigole, VXT

  • ۰۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۵

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

این فیلم روایتگر هشتاد و هشت روز جنگی حماسی است که جنگ یانگ مان چون و نیروهای گوگوریو در مقابل پانصد هزار نفر از مردان سلسله‎ ی تانگ را برای دفاع از سرزمینشان به تصویر می‎کشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ شهریور ۱۴۰۲ ۰۱:۲۴

از اون فیلما بود که بعد تموم شدنش گفتم عجب فیلمی بود

نمایش اسپویل
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ۰۳:۳۱

اما درباره فیلم باید بگم اکشن و جلوه های ویژش عالین هرچند چندجاش عنصر منطق درش رعایت نشده بود مثلا ارتش تانگ با منجنیق داره سنگ های بزرگ رو به سمت قلعه آنسی پرتاب میکنه طوری که یکی از فرماندهان یانگ مانچون میگه سنگ به این بزرگی تا حالا ندیدم بعد یهو میبینی سربازان گوگوریویی دژ آنسی منجنیق میارن سنگ های درشت تر پرتاب میکنند البته میشه حدس زد برای غافلگیری مخاطب بوده ولی خوب این حرکت ها خود فیلم رو هم یهو غافلگیر میکنه چون از قبل انتظار نداشتند اون لحظه سپاه تانگ حمله کنه یهو میبینی تدارکات لازم رو از قبل مهیا کردند!!! خلا عاطفی برای کاراکتر اصلی در این فیلم کاملا به نظرم احساس میشه ولی خوب به لحاظ هیجان و تزریق آدرنالین به مخاطب این فیلم هرگز کم نمیذاره و کاملا سرگرم کنندست... نمره ی من به این فیلم 7.5 از 10.

نمایش اسپویل
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ۰۳:۲۱

من از قبل چون سریال دائه جویونگ رو دیده بودم که 7 قسمت اولش دقیقا به همین نبرد یعنی نبرد بین امپراطوری تانگ با 500000 سرباز (تو این فیلم 200000 سرباز گفته شده ولی طبق برخی منابع 500000 هزار سرباز بوده) با فقط 5000 سرباز گوگوریو برای فتح قلعه آنسی اختصاص داده شده بود و پس از اون تاریخ اون برهه رو مطالعه کردم کاملا با وقایع تاریخی این فیلم آشنا بودم... فرمانده دژ آنسی یعنی یانگ مانچون در اون دوره با فرمانده کل گوگوریو که یونگ گه سومون بود و در واقع همه کاره گوگوریو بود و امپراطور بوجانگ (آخرین امپراطور و امپراطور وقت سلسله گوگوریو) دست نشاندش بود اختلاف داشت و بدون حمایت خاصی تونست امپراطوری قدرتمند تانگ رو در زمان امپراطوری تایزونگ (لی شی مین) شکست بده و تایزونگ یه چشمشو در این نبرد از دست داد و بر اثر جراحات وارد شده سه سال بعد یعنی سال 648 میلادی مرد. جالبه بدونید تایزونگ وقتی پس از این نبرد برگشت تانگ به فرزندانش گفت هرگز به گوگوریو حمله نکنید و تا زمانی که یونگ گه سومون و یانگ مانچون زنده بودند جرعت حمله به گوگوریو رو نداشتند ولی پس از مرگشون در سال 668 میلادی (23 سال پس از همین نبرد قلعه آنسی) قوای متحد تانگ و شیلا تونستند از ضعیف شدن گوگوریو بهره ببرند و این کشور رو پس از 705 سال از زمان تاسیس این کشور توسط جومونگ نابود کنند ، درست 8 سال پس از نابودی کشور بکجه که سوسانو و پسر کوچیکش تاسیسش کرده بودند.

نمایش اسپویل
۶ تیر ۱۴۰۰ ۲۱:۰۱

دوستان فیلمی تو این سبک میشناسید معرفی کنید؟

نمایش اسپویل
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ۰۲:۵۹

7 قسمت اول سریال دائه جویونگ به نبرد قلعه آنسی میپردازه دقیقا همین نبرد

نمایش اسپویل
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۵۲

توی سایت ancient.blog.ir کامل در مورد تاریخ کره از چوسان قدیم تا آخرین امپراتور گوگوریو اطلاعات هست. توی پست مربوط به آخرین امپراتور گوگوریو در مورد این فیلم هم صحبت شده اونجا

نمایش اسپویل
بیشتر