دانلود فیلم The Wife 2017 (همسر) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Wife 2017

همسر

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۵۲

    اضافه شدن انکود جدید

    d3g, x0r

  • ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۵۵

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

فارسی

English

داستان زنی که انتخاب های زندگی خود را در حالی که به همراه شوهرش به استکهلم سفر می کند، زیر سؤال می برد...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۲

فیلم زیبا بود بازیها عالی بودن هرچند کمی جاشنی فمنیست فیلم زیاد کردن بازی هر دو بازیگر به دل مینشست

نمایش اسپویل
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۴۶

فیلم بسیار خوبی بود . بازیگران فیلم به خوبی ایفای نقش کردند . فیلم the words مشابه داستان این فیلم بوده اما به پای این فیلم نمی رسد و آن جنبه زنانه را هم ندارد . فیلم به مسائلی چون انتخابهای فردی در زندگی زنان که تحت تاثیرات عوامل اجتماعی قرار دارد می پردازد.

نمایش اسپویل
۸ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۲۰

فیلم یک گلن کلوز قدرتمند داشت که بازیش زیرپوستی و فوق العاده‌ بود. دعوای انتهای فیلم لق بود و ما باید چیزهای زیادی از سختی‌های زن در گذشته میدیدم که ندیدیم. باید کنکاش بیشتری در رابطه میشد. اکثر چیزها در حد کانسپت باقی موندن. در نهایت باید بگم فیلمی قابل دیدن بود.

نمایش اسپویل
۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۳۹

تا قبل از اینکه این فیلمو ببینم نامزد شدن گلن کلوز تو مراسم های سینمایی با وجود ناشناس بودن فیلم برام جالب بود.در حین دیدن فیلم متوجه شدم تقریبا پنجاه درصد زیبایی فیلم به خاطر عملکرد بازیگراشه.گلن کلوز و همچنین جانتان پیرس که توی گیم اف ترونز نقش های اسپارو رو بازی می کرد نقشی رو ارائه دادن که تا سالها میتونه به عنوان بازی هایی استاندارد و محکم ازش یاد کرد.خود فیلم هرچند به کمال نمیرسه و فیلمنامه ش بیشتر یه نمایشنامه ی کش داده شده س.در هر حال برای این بازی های شگفت انگیز نباید این فیلم رو از دست داد.

نمایش اسپویل
۲۹ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲

The Wife 2018 فیلم جالبی بود، هم بازیگر زن و هم مرد هر دو خوب بود بازیگر مرد جاناتان پرایس اگر یادتون نمیاد همون کشیش توی سریال گیم اف ترون بود و بازی گِلن کلوز بسیار تحسین بر انگیز و زیبا می نمود. فیلم بر اساس داستانی با همین نام ساخته شده بود و با اینکه قصه تا حدودی کلیشه بود ولی کارگردانی خوبی داشت و نوع قاب بندی ها، مضمون فیلم رو نشون می داد در کل من فیلم چشمان بزرگ از تیم برتون بیشتر پسندیم هم چون بر اساس داستان واقعی بود و هم خیلی پایان گشادی نشاد و کارگردانی بسیار بهتری نسبت به این فیلم رو شاهد بودیم و از هم مهمتر ستیزه جو نبود. از فیلم های که قهرمانان زن دارن و زنانه هستند بسیار خوشم می یاد از بیضایی بگیر تا برگمان ولی با فمنیست ستیزه جو خیلی آبم تو یه جوب نمی ره با اینکه پایان فیلم اون حس ضدیت از بین می ره و ترحم بر انگیز می شه ولی باز هم نوعی خودشاخ پنداری زنانه در فیلم موج می زنه در کل #پیشنهاد_میکنم اگر از فیلم های بسیار زنانه خوشتون می یاد این فیلم تماشا کنید.

نمایش اسپویل