دانلود فیلم Marnie 1964 (مارنی) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Marnie 1964

مارنی

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۴۹

    اضافه شدن انکود جدید

    RARBG, x0r

  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۲۸

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K

فارسی

English

مارک با علم بر اینکه مارنی یک دزد قهار است و از مشکلات حاد روانی رنج می برد, با او ازدواج می کند و سعی می کند به او کمک کند تا با آنها مبارزه کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۸:۴۴

یکی از پنج اثر برتر هیچکاک از نظر من و یکی از نادیده گرفته شده ترین شاهکارهای هیچکاک. میتوان گفت نسخه‌ی ساده‌تری از شاهکار دیگر هیچکاک vertigo است.

نمایش اسپویل
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ۱۹:۱۱

درجه یک نیست. بنظرم هیچکاک بعنوان کارگردان تلاششو انجام میده اما مشکل فیلمنامست. فیلمنامه نمیتونه تعلیق رو به اوج برسونه. بگذریم از اینکه انگیزه‌ی عشق و خود عشق اصلا قابل باور نیست. با اینحال دیدنشو توصیه میکنم و راستش هرکسی غیر از هیچکاک اینو میساخت دیدنشو توصیه هم نمیکردم! بنظرم تریلر فیلم از خود فیلم بهتره! حتما تریلر فیلم رو ببینید. بامزه و هیچکاکیه، تعلیقش شما رو به دیدن فیلم ترغیب میکنه.

نمایش اسپویل
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ۰۴:۰۶

عالیه عالی. عالی براش کمه. مگه میشه کسی فیلمی بسازه که میخکوب بشی دو ساعت و ده دقیقه و هر لحظه بخواهی بدونی لحظه بعد چه حادثه ای رخ میده. فیلمی بسازی روانشناسانه که هر لحظه آن از حس تعلیق هیچکاکی پر است و آخر از شوق فهمیدن اصل داستان همانند بازیگر اصلی از خوشحالی در پوست خودت نمیگنجی. فکر کنم توی فیلمهای هیچکاک خیلی بهش بی مهری شده است و کمتر جدی گرفته شده است.

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ۰۹:۰۲

فیلم مارنی، فیلم روان شناسانه خیلی خوبیه که از نظریات فروید گرفته شده. هیچکاک در سال 1945، یه فیلم مشابه این به اسم طلسم شده ساخت. ولی در طلسم شده آشکارا به فرویدی بودن فیلم اشاره شده بود. ولی هیچکاک در فیلم مارنی، این اشتباهو تکرار نکرد و به نظرم، این یه نقطه قوت برای فیلمه.

نمایش اسپویل