دانلود فیلم Summer of 84 2018 (تابستان ۸۴) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Summer of 84 2018

تابستان ۸۴

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۰۳

    اضافه شدن کیفیت جدید

    4K

  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۰۳

    اضافه شدن انکود جدید

    iLoveHD, ZQ

فارسی

English

داستان چند نوجوان کنجکاو که به همسایه‌شان که یک پلیس می باشد، مشکوک می‌شوند و فکر می کنند که او یک قاتل سریالی است. آنها در طول تابستان برای جمع‎آوری مدارک تلاش می‌کنند، اما هر چقدر که به حقیقت ماجرا نزدیک‌تر می‌شوند، اوضاع وخیم تر می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۰۰:۰۶

نمیدونم چی بگم راستش کمی از رفتار غیر کلیشه ای فیلم تعجب کردم نمیگم چه رفتاری چون اسپویل میشه ولی غیر قابل چشم پوشی کردن است کپی برداری این فیلم از سریال stranger things و فیلم IT ولی به هر حال دیدنش پیشنهاد میشه ولی حواستون حتما باشه که این فیلم ترسناک نیست یک حالت معمایی قشنگی داره ولی اصلا در ژانر ترسناک طبقه بندی نمیشه من خوشم اومد هم از فضا سازی دهه 80 فیلم هم از تم معمایی خوبی که داشت

نمایش اسپویل
۱۱ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۵۷

disturbia و stranger things و fright night و IT و monster house و Super 8 رو با هم ترکیب کنید، حاصل میشه summer of 84 با این تفاوت که کلاس کاری فیلم از همه ی این فیلمها هم حتی کمتره نقطه قوت : موسیقی متن (ساند ترک فیلم بصورت مجزا قابل شنیدن و بیادماندنی هست) معلوم نیس چطور فیلمی که درجه بزرگسال بهش میخوره و شراب مینوشن و عکس پورن نشون میده و طوری فاک فاک میگن که دست جو پشی رو تو کارهای اسکورسیزی بسته بازیگرهاش همه بچه های 10 و 12 ساله هستن. بعد وقتی کودکانشون با تیر و تفنگ میرن سر کلاس درس میگن نه مشکل از ما نیست ... این بچه ها همه روانی بودن و مشکل روان پریشی داشتند.

نمایش اسپویل
۳۰ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۲۶

فیلمش چیز خاصی نداشت. روند داستان هم شکل و شمایل تینیجری داشت و میزان دلهره و هیجان فیلم خیلی پایین بود. تنها نکته مثبت درباره این فیلم ، موزیک متن های زیبای دهه هشتادی بود که یه جور نوستالژی بود. غیر از موزیک متن، این فیلم هیچ چیز جذابی نداره.

نمایش اسپویل
۲۰ مهر ۱۳۹۷ ۰۰:۱۷

اگه به دنبال یه فیلمی که مثل کانجرینگ و آنابل ترسناک باشه هستید ، این فیلم به دردتون نمیخوره . اما اگه به دنبال این هستید که برای حدودا دو ساعت یه فیلم زیبا و خوش ساخت رو ببیند ، دانلودش کنید .

نمایش اسپویل