موریکونه غوغا. وولنته کاریزماتیک و فوق العاده. متاسفانه فیلمها هم مانند اسناد سازمانهای سری بعد از منقضی شدن موضوع ساخته می شوند و کاربرد چندانی جز تبلیغ وجود آزادی در دوره خودشان ندارند و الا سیاسمتداران و قدرتمندان مجوز ساخت اینگونه فیلمها را در دوره خودشان نمی دهند و انگار این یک توافق بین المللی است. شاهد بر تایید این ادعا می توان اشاره کرد به این مطلب که از وقایع سیاسی، پلیس و دادگاههای روز ایران و آمریکا و سایر کشورها که به ضرر حاکمان باشد به ندرت فیلمی مشاهده می شود و اغلب اینگونه فیلمها مربوط به دوره های تاریخ مصرف گذشته است. شاید سینما هم در خدمت خدایان قدرت و ثروت است! (شاره از فیلم التوپو از خودروفسکی)
ضعف در شخصیت پردازی و قاب بندی یه مقدار شبیه فیلم هندی کرده بود...در کل ضعف فیلمنامه و یکسو نگری شاخصه ی فیلمهای اتو بیوگرافیک بوده همیشه ...تععد آدمها رشته ی درام رو از دست میکشه بیرون بارها...ولی ولی ولی جدا از همه ی این حرفها این فیلم رو ببینید و جادوی انیو موریکونه ی بزرگ رو با روحتون حس کنید
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
ramkal
ramkal
۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰
موریکونه غوغا. وولنته کاریزماتیک و فوق العاده. متاسفانه فیلمها هم مانند اسناد سازمانهای سری بعد از منقضی شدن موضوع ساخته می شوند و کاربرد چندانی جز تبلیغ وجود آزادی در دوره خودشان ندارند و الا سیاسمتداران و قدرتمندان مجوز ساخت اینگونه فیلمها را در دوره خودشان نمی دهند و انگار این یک توافق بین المللی است. شاهد بر تایید این ادعا می توان اشاره کرد به این مطلب که از وقایع سیاسی، پلیس و دادگاههای روز ایران و آمریکا و سایر کشورها که به ضرر حاکمان باشد به ندرت فیلمی مشاهده می شود و اغلب اینگونه فیلمها مربوط به دوره های تاریخ مصرف گذشته است. شاید سینما هم در خدمت خدایان قدرت و ثروت است! (شاره از فیلم التوپو از خودروفسکی)
۲
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
terybana
terybana
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۲۷
ضعف در شخصیت پردازی و قاب بندی یه مقدار شبیه فیلم هندی کرده بود...در کل ضعف فیلمنامه و یکسو نگری شاخصه ی فیلمهای اتو بیوگرافیک بوده همیشه ...تععد آدمها رشته ی درام رو از دست میکشه بیرون بارها...ولی ولی ولی جدا از همه ی این حرفها این فیلم رو ببینید و جادوی انیو موریکونه ی بزرگ رو با روحتون حس کنید
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ