دانلود فیلم Camp X-Ray 2014 (کمپ ایکس ری) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Camp X-Ray 2014

کمپ ایکس ری

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ۱۶:۱۶

    اضافه شدن انکود اختصاصی سی‌نما

  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۴۸

    اضافه شدن انکود جدید

    HiDt, x0r, RARBG

فارسی

English

داستان زنی که به عنوان نیروی ارتش آمریکا به زندان گوآنتانامو اعزام می‌شود. در این زندان مسلمانانی حضور دارند که توسط ارتش آمریکا دستگیر شده‌اند. این زن با یک زندانی جوان مسلمان که ۸ سال عمر خود را در گوآنتانامو سپری کرده است، آشنا می‌شود و با وی پیوند دوستی برقرار می کند..

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱

تعریف چندانی نداشت فیلمش.... اولا این فیلم کشش این تایم نزدیک دو ساعت رو نداره، به غیر از سکانس های رد و بدل شدن دیالوگ بین ایمی (کریستن استوارت) و علی (پیمان معادی) عملا باقی سکانس ها اضافه هستند و خسته کننده، به اینا سکانس آخر که همراه با تیتراژ پایانی ادامه دار میشه و دو نگهبانه یه سره سلول زندانی ها رو دید میزنن رو هم حالا اضافه کنید!!!! دوما ما آخر نفهمیدیم این علی آقا تروریسته یا نه، اگه نیست اونهمه بی سیم و اون ابزار آلات رو میزش تو سکانس اول چی کار میکرد؟؟؟؟ سوما اون چیزی که از زندان گوانتانامو میدونیم و بهش انتقاد میکردن هیچ سنخیتی با این زندانی که در این فیلم دیدیم نداشت.... بازی ها هم که چندان تعریفی نداشت.... یه فیلم خشک و ملالت آور بود.... نمره ی من 6.8 از 10

نمایش اسپویل
۷ مرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۳۳

فیلم سطح میانه ، ولی زیبا..

نمایش اسپویل
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۱۲

توی فیلم به زیبایی نشون میده که سیستم چقدر میتونه بی رحم باشه و انسانها هم به تبعیت از سیستم میتونن بی رحم بشن.ولی انسانیت همیشه پیروز میشه و کسیکه واقعا انسان باشه و روح بزرگی داشته باشه تو هر شرایطی کار درست انجام میده.بازی پیمان معادی هم تو فیلم عالی نیست ولی خوبه و از اینکه میبینم توی هالیوود نقش آفرینی میکنه احساس خوبی دارم.فیلم قشنگی بود.

نمایش اسپویل
۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۶:۱۹

من نمیدونم این پیمان معادی کی تو آمریکا براش لابی میکنه، سبزی فروش محله ما پارتی اینو داشت تا الان اسکار برده بود. مزخرف.

نمایش اسپویل
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۶:۱۵

بازی پیمان تو این فیلم فوق العاده بود

نمایش اسپویل
بیشتر