دانلود فیلم Léon Morin, Priest 1961 با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

Léon Morin, Priest 1961

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۳۴

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۸

    اضافه شدن انکود جدید

    USURY BluRay 1080p نسخه: Director\'s Cut

فارسی

English

داستان فیلم در دوران اشغال شدن فرانسه در طول جنگ جهانی رخ می دهد که زنی ناامید از زندگی عاشق یک کشیش می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۵۶

اصلا گول این دوست پایینی رو نخورید که میخواد شما رو با خودش به جهنم ببره. من بدترین فیلم‌های عمرم رو هم تا آخر دیدم ولی این یکی رو نتونستم. مثل آب خوردن میتونه جزو بدترین فیلم عمر شما هم بشه.

نمایش اسپویل
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۱:۴۰

ربطش به تحریفات کاتالیکها، ممنوعیت ازدواج برای کشیش ها بود! قطعا این را می دانید! بیشتر بگم، اسپویل میشه. پس ربط داشت! در ضمن ، کامنت گمراه کننده؟؟؟ میشه محترمانه تر انتقاد کرد. قرار نیست همه فیلمها هم هیجانی باشند که! موضوع فیلم برای شما جذاب نبوده برای من بوده!

نمایش اسپویل
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۷:۲۷

من اون روز میخواستم برای خودم و دوستم فیلم انتخاب کنم، یکی از دلایلی که باعث شد من این فیلم رو برای دیدن انتخاب کنم کامنت شما بود. مخصوصا اون قسمت که نوشته بودید تحریفات کاتولیکها. ولی متاسفانه فیلم واقعا هیچ ربطی به تحریفات کاتولیک نداشت. حداقل تا جایی که من دیدم هیچ هیچ هیچ ربطی به تحریفات کاتولیک نداشت. بهتر بخوام بگم اصلا فیلم نبود که بخواد موضوع هم داشته باشه!!! متاسفانه کامنت گمراه کننده شما منو گول زد. باید بگم این جور مسائل تاریخی همیشه واسم جذاب بوده و هست. مثلا فیلم مردی برای تمام فصول رو واقعا دوست داشتم. درباره رفتن به جهنم. اون جمله نیازی به هیچ توضیحی نداره و به نظرم کاملا هم محترمانه بود. من معمولا به پروفایل بقیه سر میزنم تا لیست فیلم‌های مورد علاقه‌شون رو ببینم، شاید چیزی بود که ندیده باشم و بتونه توجهمو جلب کنه. شما هم که زیاد فیلم می‌بینید سر فرصت لیستتونو کامل کنید، شاید برخلاف اون کامنتتون بتونه بهم کمک کنه.

نمایش اسپویل
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۱۹

هر کس نظری داره دوست گرامی! شما می تونید سلیقه منو قبول نداشته باشید و انتقاد کنید، ولی محترمانه! \" شما را با خودش به جهنم ببره \" ؟؟؟ این چه طرز صحبت کردن است؟ میگید این می تونه جزو بدترین فیلمهای عمر شما باشه، بله؛ می تونه هم جزو بهترینها باشه. شما نتونستید فیلم را تحمل کنید، خب من بلعکس شما خیلی هم برام جذاب بود. منم فیلم زیاد می بینم، در ژانرهای مختلف هم می بینم، به نظرم این جزو فیلمهای فوق العاده بود. قرار نیست سلیقه همه مثل هم باشه.

نمایش اسپویل
۱۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۷:۱۸

فیلمی بسیااااااااار زیبا! عالی! چقدر فیلم خوبی یود! من که خیلی لذت بردم ... ولی با پایانی بسیار تلخ ... واقعا این تحریفات کاتولیکها چقدر بد بوده و هست! انسان با قلبش زنده است ... چقدر دلم سوخت ... توصیه می کنم حتما و حتما و حتما این فیلم فوق العاده خوب و زیبا را ببینید

نمایش اسپویل