دانلود فیلم The Wall 2017 (دیوار) با زیرنویس فارسی و تماشای آنلاین

The Wall 2017

دیوار

  • امتیاز بدهید:

    • برای امتیاز‌دهی باید عضو باشید

  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۳۴

    اضافه شدن پخش آنلاین

  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ ۰۰:۰۸

    اضافه شدن انکود جدید

    1080p BluRay AdiT

فارسی

English

داستان دو سرباز نیروهای ویژه ایالات متحده که در عراق مشغول انجام وظیفه هستند. یکی از این دو در تیررس تک انداز دشمن قرار میگیرد و زخمی میشود و دیگری برای نجات او تلاش میکند. این در حالیست که پناهگاهش در مقابل تک تیرانداز تنها یک دیوار است…

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۲۸

با احترام به دوستانی که میگن خوبه، که قطعا سلیقه ای دارن میگن. هیچوقت این مواردی که در فیلم توضیح دادن امکان پذیر نیست و فقط و فقط توهمات یک ذهن بدون خلاقیت هست. دسترسی به بیسیم قبول، اما داشتن تمام کدهای ارتباطی امکان پذیر نیست، هلکوپترها در رادار کاملا قابل تشخیصن و سیگنال برخورد و حادثه رو ارسال میکنن. پیمانکار که ۳۶ ساعت نمیمونه تو یک نقطه، تعویض شیفت دارن، همه اینها با کنار گذشتن مواردی مثله درون ها و تصاویر ماهواره ای فقطو فقط به من میگه کارگردان دلش میخواسته یک فیلم بسازه بدون توجه به هر نوع جزئیاتی. اصلا پیشنهاد نمیکنم، تو‌همین ژانر کلی فیلم جذابتر هست که میتونید ببینید. درباره شخصیت عراقی فیلم که به اسم جوبا هست هم منابع غیر رسمی از کشتن بیشتر از ۶۰۰ سرباز تو جنگ ازش یاد میکنن که سندی در دست نیست ازش، حتی اگر هم باشه این شخص به نظرم این فیلم فقط و فقط یک نگاه ناقص به این اعجوبه هستش.

نمایش اسپویل
۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۲۲

پایان بندیش شبیه فیلمای ترسناک بود. توی اینترنت گشتم، درباره هویت یا سرنوشت جوبا (( تک تیرانداز عراقی )) به چیزی نرسیدم. تصور این که هنوز زنده باشه واقعا نگران کننده س :)

نمایش اسپویل
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۳۲

فیلم ساده و کوتاه و جذابیه در رابطه با موضوعی که داره، همونطور که دوستان گفتن. تو دیدنش شک نکنید.

نمایش اسپویل
۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۴۱

اصلا توصیه نمیشه بسیار ملالت بار و فاقد هیجان.... نمره ی من 6 از 10

نمایش اسپویل
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۴۴

فیلم قابل احترامیه کار اصطلاحا درومده قشنگ 100٪ توصیه میشه برای دیدن

نمایش اسپویل
بیشتر